  • 31. Data: 2012-10-11 16:40:47
    Temat: Re: Wstępne podejście do porównania ledówek
    Od: grzemm <g...@p...onet.pl>

    On 11 Paź, 16:32, k...@v...pl wrote:

    > Ciekawe jak Ci się udaje korzystać z telewizora, komputera. Oświetlenie uliczne
    >powinno wywoływać u Ciebie na początku drgawki a potem bolesną śmierć.

    Nie pisałem nic na temat uciążliwości tego migotania, masz problemy ze
    zrozumieniem, czy może treści Ci się na monitorze mnożą?

  • 32. Data: 2012-10-11 16:46:28
    Od: k...@v...pl

    W dniu czwartek, 11 października 2012 16:40:48 UTC+2 użytkownik grzemm napisał:

    >powinno wywoływać u Ciebie na początku drgawki a potem bolesną śmierć.
    >

    > Nie pisałem nic na temat uciążliwości tego migotania, masz problemy ze
    >
    > zrozumieniem, czy może treści Ci się na monitorze mnożą?

    Jak Ci nie przeszkadza to po co pisałeś o kombinacjach z trzema fazami. Chyba że dla
    sportu do każdej oprawy chciałeś pociągnąć 5 przewodów.

  • 33. Data: 2012-10-11 17:56:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 11 Paź, 16:27, grzemm <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Raczej ślepy nie zauważy, nie wiem czy u mnie 50 czy 100 Hz, ale
    > mrugają, zauważyłem zanim przeczytałem wątek, wcześniej myślałem już
    > nad wykorzystaniem 3 faz z tego powodu, ale za dużo zamieszania.

    Te wkurzające poszły już na korytarz, tam się świeci okazyjnie, ale w
    kuchni nie dało się przy nich nic zrobić, poza tym mimo deklarowanej
    barwy mają taki trupi poblask, mam wrażenie. Nie wiem czy uda mi się
    je poprzerabiać bo korpusy mają szklane okazało się, a trzonek na
    końcu jest ceramiczny... Nie wiem czy rozłupywanie tego i montowanie
    czegoś w środku ma sens...

    L.

  • 34. Data: 2012-10-11 17:59:57
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Dałem ciała z tym bo potencjał jest nieokreślony, powinienem podpiąć
    sondę do uziemienia oscyloskopu. A tak teraz oscyloskop uśrednił
    sygnał i wstawił zero w środek, czyli lipa. Następnym razem coś
    pokombinuję żeby wyszło lepiej.

    L.

  • 35. Data: 2012-10-14 01:30:31
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-06 00:23, Lisciasty pisze:

    > picasaweb.google.com/Lisciasty.pl/Ledowe

    Musisz zrobić jeszcze raz ten sam eksperyment, bo tutaj aparat sobie sam
    ustawił balans bieli. Zrób wszystko na manualnych ustawieniach, dla
    wszystkich żarówek te same ustawienia zrób. I wrzuć :)

  • 36. Data: 2012-10-14 11:52:05
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-10-06 00:23, Lisciasty wrote:
    > [...]

    Czy ktoś ma opinię na temat jakości LEDówek sprzedawanych aktualnie na
    grouponie?

    Piotrek