  • 11. Data: 2014-12-15 12:20:55
    Temat: Re: Wykonanie fundamentu w warunkach zimowych - co radzicie?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:548ec102$0$2657$6...@n...neostrada
    .pl...

    > To do jakiej temperatury mogę spokojnie robić te fundamenty?

    Zarówno mój kierownik i betoniarnia byli zgodni że do -5 wystarczy
    przykrycie i nie trzeba dodatków. (beton przyjeżdża z betoniarni ciepły bo
    wcześniej grzeją kruszywo), a później to już beton w trakcie wiązania grzeje
    się sam i trzeba go tylko przed wiatrem osłonić. Poniżej -5 to już trzeba
    dodatki ale jakie to Ci nie powiem, ja tylko raz używałem i wziąłem to co
    była w markecie budowlanym bo hurtownie były zamknięte. Zrobiłem na tym dwa
    nadproża i wyszły OK.

    Pozdrawiam
    Ergie