eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)

  • 101. Data: 2009-04-09 08:21:09
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:grjers$hdg$1@opal.futuro.pl...

    > Na allegro. Te dziwne nicki sprzedawców to niejednokrotnie zwykli
    > hurtownicy, którzy ukrywają się przed sklepikarzami. Kupujesz o połowę
    > taniej. Zobacz, że wiele osób sprzedaje mocno hurtowo i sie nie szczypią
    > tym, że detaliście popchną coś tyle co do sklepu.
    > Po prostu zrozumieli, że sklepy stacjonarne są do tego żeby w nich
    > oglądać, a kupuje się w internecie.

    Nie ma tak lekko. :-))
    Nie wszystko da sie kupic taniej na Allegro i nigdy nie jest od reki. Nie
    zawsze oplaca sie kupowac na Allegro, bo reklamacje i takie tam. A zeby bylo
    smieszniej do dzialalnosci nic nie kupuje w internecie z tego prostego
    powodu, ze ceny mam znacznie nizsze wynegocjowane u tych ktorych moge
    zobaczyc. Na Allegro mozesz kupic sobie myszke do komputera, czy bezpiecznik
    S jak obejdziesz sie bez swiatla przez pare dni, a i tak cena jednej sztuki
    bedzie nieoplacalna. Jak bedziesz potrzebowal 20m kabla i jedna wtyczke to i
    tak musisz isc do sklepu. Jak bedziesz skladal kanalizacje to skad wezmiesz
    500% wiecej materialu jak potrzebujesz i komu go oddasz?? To ma sens przy
    zakupach inwestycyjnych, ale na co dzien tak sie nie da. Do tego dochodza
    inne rzeczy, takie jak te ktore trzeba przymiezyc, czy sprawdzic. Sprobuj
    tak na Allegro. Sasiad moj zamowil ostatnio dwa reflektory do swojego
    samochodu oczywiscie na Allegro. Czekal tydzien, a pozniej odebral dwa
    reflektory, oba prawe. :-) Oczywiscie mozna odeslac jak sprzedawca uczciwy,
    mozna przez nastepny tydzien nie jezdzic tym samochodem i miec 20zl taniej,
    po odeslaniu drozej. :-))

    Pozdro.. TK

  • 102. Data: 2009-04-09 08:21:35
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-04-08 23:56, użytkownik Jacek "Plumpi" napisał::

    > Powiedział mi w rozmowie na ten temat tylko tyle: "Już nigdy w życiu nie
    > podejmie się uczciwej pracy w tym kraju. Państwo zamiast mnie bronić
    > przed oszustem to jeszcze mi dopier..... karę, przez co nawet mnie nie
    > stać teraz na prawnika, żeby wytoczyć sprawę sądową oszustowi. Pracując
    > na czarno nie mam problemów z prawem, państwem, stosami dokumentów,
    > których nie rozumiem oraz nieuczciwymi księgowymi"

    Smutne, ale prawdziwe. Mimo zmieniajacych sie rzadow urzednicy wciaz
    potrafia zrobic dobrze tylko jedno - skomplikowac rzeczy proste i
    utrudnic zycie ludziom.
    Dawno temu doszedlem do wniosku ze prawo w tym kraju trzeba zaorac i
    napisac jeszcze raz, od nowa! Poprawianie nie ma sensu i jakos ciagle
    sie upewniam w tej opinii.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 103. Data: 2009-04-09 08:35:35
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > ciach marksistowskie bzdurki

    No pewnie ze tak, ale taka jes rzeczywistosc. Spojz na to jak na potencjalny
    rynek Twojej pracy. Ktos kto zarabia malo nie bedzie placil duzo. Dla tego
    rynek fuch bedzie kwitl, a firmy beda mowily, ze psuja rynek.

    > znam kilku właścicieli firm budowlanych czy instlacyjnych, nie jeżdżą
    > Astonem Martinem

    Ja znam takich inwestorow, ktorzy tez nim nie jezdza. :-)

    > masz wypaczone pojęcie o rzeczywistości, jakbyś sie nasłuchał jakiś bredni
    > opowiadanych przez ludzi z Solidarności 80 czy innego Wrzodaka

    No skad ze znowu. Sam co miesiac place ZUS, VAT i dochodowy, ale widze kto
    jest moim klientem i jakie sa mozliwosci. Podniose ceny to nikt do mnie nie
    przyjdzie, wole sprzedac wiecej za mnie, by zarobic wiecej. Wiem ze to nie
    przeklada sie na uslugi, ale nie dziwcie sie, ze ludzie szukaja taniej, bo o
    to tu chodzi a nie o przerzucanie sie argumentami. Ktos kto zarabia malo
    chce zaplacic malo bez wnikania w ZUS, fakture czy koszty firmy, ma wybor
    miec albo nie miec. A interes jakiejs firmy w zwiazku z tym nie zawsze musi
    sie oplacac i z czasem moze nic nie dac podnoszenie stawek w zwiazku z
    malejacymi zamowieniami by przetrwac, czego oczywiscie nikomu nie zycze.

    Pozdro.. TK

  • 104. Data: 2009-04-09 08:40:37
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > a jak wygrasz w totka to oddasz tę wygraną na biednych?

    Ja nie oddam, bo ja kalkuluje tak zeby mi sie oplacalo caly czas i nie
    tlumacze, ze jeden klient musi mi dacy tyle ile wart jest tygodniowy
    przestoj. Jak chce zwiekszyc obroty, to zastanawiam sie jak to zrobic, a nie
    podnosze ceny.

    Pozdro.. TK

  • 105. Data: 2009-04-09 08:42:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > dlatego wiele osób robi sobie sama, albo je tanie mięso.
    >
    > plazmy za 200 złotych też nie kupisz, mercedsów po 250 też nie sprzedają,
    > do Hiszpani za 30 zł też nie pojedziesz.

    No ale czy kazdy musi??
    Skoro nauczyciel jest glupi ze malo zarabia, to moze branza instalacyjna
    tego tez nie zagwarantuje??

    Pozdro.. TK

  • 106. Data: 2009-04-09 10:52:12
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli szef tylko chodzi i zgarnia kase to tak, ale jesli bierze na siebie
    > cala logistyke, papierki, zdobywanie klientow i lepszych dostawcow to juz
    > nie, a moze nawet jest to bardziej dochodowe dal firmy nizby pracowal
    > razem ze swoimi ludzmi np. zacierajac tynki.

    Nas inwestorów dochodowość firmy nie interesuje;)))

    Krzysiek

  • 107. Data: 2009-04-09 11:25:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 7 Apr 2009 21:11:16 +0200, scream napisał(a):

    > Wtedy OK, zresztą zawsze moge być akurat w okolicy i sprawdzić. Jak mi
    > mówią po robocie, że cośtam sie zepsuło i musieli siedzieć dwie godziny
    > dłużej, to płace tyle co umawiałem na początku i wyjeżdżam autem mimo
    > protestów.

    Dlatego też ja tą kwestię zapisuje jasno w umowie. Ryzyko i koszty związane
    z nim wykonawca bierze na siebie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 108. Data: 2009-04-09 12:37:57
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > plazmy za 200 złotych też nie kupisz, mercedsów po 250 też nie sprzedają,
    > do Hiszpani za 30 zł też nie pojedziesz.

    No to widzimy jakie masz wielkopańskie potrzeby :-) Co ci chodzi po głowie,
    plazmy i mercedesy. Nie przewróciło ci sie w głowie? :-)

  • 109. Data: 2009-04-09 12:44:07
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Andrzej R." <a...@n...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "Pan Rysio jak idzie na fuchę za 50 zł to bije sam siebie, ponieważ psuje
    > rynek, który daje mu stałe utrzymanie."

    To są praktyki monopolistyczne, zmowa cenowa

    > Tak. Pan Rysio rzeczywiście "psuje rynek" - ale Panom Przedsiębiorcom. Kto
    > bowiem zleci robotę Panu Przedsiębiorcy, wykonywaną przez tegoż Pana
    > Rysia za 250,- zł, jeśli Pan Rysio wykona ją równie dobrze, albo i lepiej
    > za 50,- zł ?

    Oczywiście, Rysio równie dobrze to wykona i można od razu uznać, że jego
    szef pełni rolę sutenera. Czymż innym jest dawanie prasowych ogłoszeń
    "zatrudnimu hostessy" i "salon masażu poleca" ?
    Taki model biznesu to żaden moralnie uczciwy biznes. To cwaniakowanie. Mnie
    to przypomina prawnie usankcjonowane pobieranie haraczu od indywidualnych
    przedsiębiorców jak Rysio.

  • 110. Data: 2009-04-09 12:47:38
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "rrr." <d...@w...or> wrote in message
> [...]

    "Izraelczycy" inaczej żydzi to inna para kaloszy na inną dyskusję :-)
    Darujmy sobie w tym wątku :-)