eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)

  • 271. Data: 2009-04-12 20:12:08
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:grpk58$e5g$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:grpb4a$5u2$1@news.onet.pl...

    jako Pan Henio.

    > I tu jesteś w błędzie. ...
    Jacku, z całym szacunkiem dla Ciebie ale czasami odnoszę wrażenie ze nie
    odróżniasz "teorii" od "rzeczywistości";)))

    Kris

  • 272. Data: 2009-04-12 22:13:10
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Jacku, z całym szacunkiem dla Ciebie ale czasami odnoszę wrażenie ze nie
    > odróżniasz "teorii" od "rzeczywistości";)))

    Z wielkim szacunkiem zapytam - ile miałeś do czynienia z budowami oraz
    firmami budowlanymi żyjących z przetargów oraz wykonujących roboty spoza
    przetargów ?

  • 273. Data: 2009-04-13 09:08:01
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-04-11 10:02, użytkownik Jacek "Plumpi" napisał::

    > Zdarzyło mi się co prawda 2 razy, ale to wystarczyło, abym nabrał
    > dystansu. Tam, gdzie widzę uczniaków wykonujących mi usługi po prostu
    > dziękuję za taką usługę.

    U mnie na wsi jest technikum samochodowe. POjechalem tam kiedys bo mi 2
    mechanikow doradzalo (ustawienie zbieznosci chyba mialem do zrobienia).
    Wygladalo to tak ze robote robil pracownik/nauczyciel a grupa uczniow
    sie przygladala a on im wszystko ltlumaczyl i pokazywal. Fakt - nie
    wszyscy byli zainteresowani, ale ci co chcieli to mysle ze mieli okazje
    zobaczyc o co chodzi.
    Tak ze wiele zalezy od podejscia do tematu.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 274. Data: 2009-04-13 17:47:37
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > co chodzi.
    > Tak ze wiele zalezy od podejscia do tematu.

    Dokładnie w ten sam sposób pracowałem z moimi uczniami, ale moje zadania
    były zbyt wyspecjalizowane, abym mógł powierzać je uczniom.
    Jednak w warsztatach samochodowych, gdzie naprawiano mi samochody po prostu
    wykonanie prac zlecano uczniom, bez nadzoru.

  • 275. Data: 2009-04-13 19:27:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Kutyla" <S...@j...pl> wrote in message

    > Jakich lepszych dostawców? Co ty mówisz? Lepszy klient to też niby
    > kto to? Te papierki to niech sobie wsadzi w nos. Przeważnie szefowie
    > to cwaniaczki. Wielokrotnie przychodzili tacy zobaczyć robotę i mieli
    > złoty łańcuch na szyi, ważący z pół kilograma. Wyglądali jak
    > stręczyciele. Samochód oczywiście BMW. Nie wiem po co to szpanowanie
    > przed klientem. Mnie to odrażało i wolałem nawet nie poznać ceny, bo
    > spodziewałem się jej. W ogóle unikam wykonawców z dobrymi samochodami,
> [...]

    to tak jak ja, unikam takich zleceniodawców :)

  • 276. Data: 2009-04-13 20:00:08
    Od: Arek <a...@g...pl>

    > Jednak w warsztatach samochodowych, gdzie naprawiano mi samochody po prostu
    > wykonanie prac zlecano uczniom, bez nadzoru.
    Na swoje nieszczęście raz trafiłem do takiego warsztatu, remont
    silnika był robiony, co prawda sam silnik był robiony przez majstra,
    jednak składanie całości powierzono uczniom.
    Pół roku po naprawie wciąż coś wyskakiwało, a to krzywo przykręcony
    gaźnik i zaciągało powietrze, to znów luźny alternator, trzymający się
    na jednej śrubie, niedokręcone przeguby wewnętrzne, niedokręcona pompa
    paliwa, przeciekająca pokrywa termostatu, wykrzywiona pokrywa zaworów
    i zasilikonowana (ale ciekł olej), i w cholere innych drobnych rzeczy,
    ale miałem szczęście. Innemu klientowi jak poskładali uczniowie silnik
    w Volvo, i za mosno skręcili panewki na korbowodzie, to mu auto dęba
    stanęło jak silnik zatarty stanął w miejscu, tyle że on od razu wezwał
    rzeczoznawcę i tego mechanika, zrobił mu wszystko już za free, a ja z
    tymi ciulstwami to wydałem drugie tyle na jeżdżenie po innych
    majstrach z pytaniem co znowu stuka i piszczy ;-)
    Wesołego poświętach

  • 277. Data: 2019-11-10 14:33:45
    Od: "g...@g...com" <i...@g...com>

    Potrzebujesz pożyczki, ale zostałeś odrzucony przez bank lub instytucje finansowe,
    które stawiają ci warunki niezgodne z twoim miesięcznym dochodem, wygórowanymi
    stopami procentowymi. Chcesz mieć pożyczkę na swoje potrzeby. Paz problemu.
    Niezależnie od twojej sytuacji finansowej, oferuję kredyty hipoteczne, kredyty
    komercyjne, pożyczki międzynarodowe, pożyczki osobiste, pożyczki ekskluzywne i
    pożyczki edukacyjne. Oferuję pożyczki dostępne partnerstwom i wielu innym. naprawdę
    potrzebujesz, więc skontaktuj się z nami. E-mail: p...@g...com Lub
    WhatsApp na ten numer 380 50 827 6325
    Wyślij tekst teraz 1 813 430 7462

    Oferta pożyczki Premier.
    Poniedziałek-sobota: 7:30 - 18:30 {Czas przetwarzania}.
    Niedziela: 12-18: 30 {Czas przetwarzania}

  • 278. Data: 2019-11-10 14:40:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Biorę tylko bezzwrotne.