eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)

  • 261. Data: 2009-04-11 15:42:00
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    kiki napisal:
    > Ale ty jesteś jeleń. Przepisy zabraniają zaworów między naczyniem, a
    > zbiornikiem.

    Ech, kiki, co mail to wpadka :)

    Przepisy zabraniaja zaworu pomiedzy bojlerem/kotlem a zaworem
    bezpieczenstwa. Naczynie wzbiorcze moze byc odcinane,
    m.in. wlasnie do celow serwisowych.

    > Jedynie na dolocie wody przed naczyniem jest zawór.
    > Po to nie daje się zaworu żeby któś go przypadkiem nie zakręcił i nie
    > rozsadziło zasobnika.

    Nie rozsadzi, o ile przed zaworem odcinajacym jest zawor bezpieczenstwa.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 262. Data: 2009-04-11 15:49:29
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    kiki napisal:
    > Masz rację. Teraz to przemyślałem. Faktycznie by się przydał zaworek
    > odcinający samo naczynie, bo jest on jakby w bok od głównej rury wodnej.

    No to ja uzupelnie jeszcze o drobny szczegol, ktory pominalem,
    a teraz daje w tylek przy spuszczaniu bojlera. Otoz przydaje
    sie kulowy zawor spustowy na dolocie, ktory na czas spuszczania staje
    sie wylotem. U mnie niestety tego nie ma i za kazdym razem mam
    schody :(
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 263. Data: 2009-04-11 15:52:14
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    kiki napisal:
    > Chyba się przetarła, a jest niewymienna.

    Sprawdz. Otworz zawor spustowy naczynia, spusc cala
    wode i spusc cale powietrze. Teoretycznie masz teraz
    przepone w spoczynku. Teraz zacznij pompowac powietrze
    caly czas majac otwarty zawor spustowy. Jezeli membrana
    jest przetarta to powietrze bedzie ci uciekalo i cisnienia
    roboczego nie osiagniesz. Jezeli natomiast osiagniesz
    i utrzymasz w perspektywie, powiedzmy, 1 godziny to membrana
    jest OK.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 264. Data: 2009-04-11 19:50:21
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message

    Do ilu go pompować? Mam obok zakład wymiany opon.

  • 265. Data: 2009-04-11 19:51:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > A ty chcesz brać działkę od projektanta? Projektanta się szuka samemu
    > żeby twojej marży nie płacić :-)

    proste sprawy projektowe właśnie załatwiam ja jako szef firmy, projektant
    jest tylko potrzebny gdy trzeba coś z pieczątkami.

  • 266. Data: 2009-04-11 19:57:28
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > E no co Ty .... ?
    > To nie takie proste, bo to musi być azot lub mieszanina 78,09 % azotu +
    > 20,91% tlenu + 1% innych gazów ;D

    Skads znam te proporcje, chyba fizyka 6 klasa szkola podstawowa. :-))

    Pozdro.. TK

  • 267. Data: 2009-04-11 20:01:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> wrote in message

    > Ale ty jesteś jeleń. Przepisy zabraniają zaworów między naczyniem, a
    > zbiornikiem. Jedynie na dolocie wody przed naczyniem jest zawór.
    > Po to nie daje się zaworu żeby któś go przypadkiem nie zakręcił i nie
    > rozsadziło zasobnika.

    a to jeszcze lepiej pan Heni nei zamontował ci zaworów bezpieczeństwa, fajną
    masz manianę odwaloną

    wniosek masz zasobnik bez zabezpieczenia wymaganego rozsądkiem i przepisami
    masz idiotycznie zamontowane naczynie przeponowe (bez szybkozłącza z
    zaworkiem) jakie jeszcze wały masz w instalacji.

    A zawór bezpieczeństwa na układzie grzewczym masz?

  • 268. Data: 2009-04-11 20:16:56
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message
    >

    > Do ilu go pompować? Mam obok zakład wymiany opon.

    Pompka Kiki pompka, moze byc rowerowa.

    Pozdro.. TK

  • 269. Data: 2009-04-11 20:18:08
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message
    >

    > Do ilu go pompować? Mam obok zakład wymiany opon.

    Do maksymalnego ciśnienia zimnej wody, czyli takiego, które masz nastawione
    na reduktorze.

  • 270. Data: 2009-04-11 20:21:38
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    kiki napisal:
    > Do ilu go pompować? Mam obok zakład wymiany opon.

    U mnie pompowane jest na 4 atm. U ciebie moze byc inaczej z uwagi
    na odmiennosc cisnienia w instalacji. Z reguly to jest pomiedzy
    3 i 5 atm. Przy 6 atm wybija zawor bezpieczenstwa.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek