eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)

  • 191. Data: 2009-04-10 11:21:35
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:grmrn7$4k9$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Tak sobie mysle, ze byl zwiazek przyczynowo skutkowy a nie zwykla
    > kradziez. No ale co by nie mowic, tez bym sie wkurzyl.

    Ukradli to jak jeszcze byli niepodpadnięci. Robili , wykańczali piwnicę.
    Bydlaki, śmierdzące skunksy.

  • 192. Data: 2009-04-10 11:23:02
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    Silnik daje się obrócić, ciężko ale coś się stało z pompą wtryskową na
    pewno. Na stacji benzynowej pokazałem pracownikom i mówią, że to nie ropa
    tylko jakaś mieszanka ropy i rozpuszczalników.

  • 193. Data: 2009-04-10 11:43:53
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Arek" <a...@g...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    > Żeby gnoje tylko ukradli, a oni mi zniszczyli sprzęt mający 45 motogodzin
    > aktualnie.
    >Po pierwsze Ty zniszczyłeś wlewając niewłaściwe paliwo ;-)

    Prawda, nigdy by mi nie przyszło do głowy, że to ukradli i jeszcze wlali
    rozpuszczalnik. Ale teraz widzę, że wiele innych rzeczy poginęło.
    Jak budujecie remontujecie to dodatkowo pilnujcie ekip czy nie kradną.

  • 194. Data: 2009-04-10 12:07:09
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik kiki napisał:

    > Prawda, nigdy by mi nie przyszło do głowy, że to ukradli i jeszcze wlali
    > rozpuszczalnik. Ale teraz widzę, że wiele innych rzeczy poginęło.
    > Jak budujecie remontujecie to dodatkowo pilnujcie ekip czy nie kradną.

    Sorki, ale ja na budowie (dopiero SSO) nie miałem nic własnego (młotka,
    wiertarki betoniarki czy poziomicy) - jakby coś ukradli to sobie :) )
    Może to jest przewaga zatrudnienia firmy nad p. Heniem ?

    pzdr.
    rafał

  • 195. Data: 2009-04-10 12:14:47
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "rrr." <d...@w...or> wrote in message

    > Sorki, ale ja na budowie (dopiero SSO) nie miałem nic własnego (młotka,
    > wiertarki betoniarki czy poziomicy) - jakby coś ukradli to sobie :) ) Może
    > to jest przewaga zatrudnienia firmy nad p. Heniem ?

    Przeczytaj jeszcze raz o czym rozmawiamy.

  • 196. Data: 2009-04-10 12:36:53
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Prawda, nigdy by mi nie przyszło do głowy, że to ukradli i jeszcze wlali
    > rozpuszczalnik. Ale teraz widzę, że wiele innych rzeczy poginęło.
    > Jak budujecie remontujecie to dodatkowo pilnujcie ekip czy nie kradną.

    To jest efekt zatrudniania Panów Heniów oraz wytykanie im pierdowłowatych
    błędów typu mierzenie nierówności ścian długą łatą i wsadzoną pod nią kartką
    papieru. Przyznaj się lepiej co masz na sumieniu ? :)
    Gdybyś zatrudnił firmę legalnie pracującą u Ciebie (tzn. wykonującą pracę
    legalnie z fakturą, płacił i traktował normalnie to nie miał byś problemów
    ;)
    Nasuwa mi się jeszcze jedna muyśl, być może bardzo głupia, ale możliwa - po
    prostu nie sprawdziłeś co kupujesz u gościa, który kręci nielegalną
    sprzedażą paliwa ;D

  • 197. Data: 2009-04-10 14:11:45
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message

    > To jest efekt zatrudniania Panów Heniów oraz wytykanie im pierdowłowatych
    > błędów typu mierzenie nierówności ścian długą łatą i wsadzoną pod nią
    > kartką papieru. Przyznaj się lepiej co masz na sumieniu ? :)

    Wtedy jeszcze nie byli podpadnięci i nie byli to Henie a przedsiębiorcy
    budowlani.
    Co ciekawe z tymi miałem najmniej problemu ale widać kradli.

    > Nasuwa mi się jeszcze jedna muyśl, być może bardzo głupia, ale możliwa -
    > po prostu nie sprawdziłeś co kupujesz u gościa, który kręci nielegalną
    > sprzedażą paliwa ;D

    Nie nie bałbym się kupić paliwa do nowego agregatu. Pojechałem na Szela po
    V-power diesel

  • 198. Data: 2009-04-10 15:36:32
    Od: Arek <a...@g...pl>

    > Wtedy jeszcze nie byli podpadni ci i nie byli to Henie a przedsi biorcy
    > budowlani.
    > Co ciekawe z tymi mia em najmniej problemu ale wida kradli.
    U brata póki robiła ekipa od gładzi to nic w domu nie znikło, jednak
    starczyło by na jeden dzień pojawiła się ekipa przechodząca na dach z
    papą itp. i znikło kilka rzeczy (aparat, zegarek), oczywiście winę
    zwalała jedna ekipa na drugą ;-)
    Niestety czy to pan Heniek czy ktokolwiek inny, nie można być pewnym
    za nikogo. W sumie skąd wiedzieć co sobie myśli osoba zatrudniana.

  • 199. Data: 2009-04-10 16:08:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 23:04:25 +0200, MichałG napisał(a):

    > taaa. Może podpisać i być pewnym, że też nie zarobi.
    >
    > Dlaczego - to Ci juz Kiki opowie. On ma to przećwiczone do perfekcji. ;-)

    Kiki ma przećwiczonych dupków, a ja nie ściubolę i nie wybieram
    najtańszych. Raczej przeciwnie. Dzięki temu finalnie mam IMO taniej, bo
    płacę raz i finał.
    Właśnie dzisiaj ekipa mi zaczęła stawiać piec kominkowy (komin izolowany +
    kanał wentylacyjny w podłodze). Żadnych problemów, jest lepiej niż się
    spodziewałem. Może dlatego, że nie wziąłem oferentów którzy proponowali
    całość za 5000zł, tylko firmę, która za całość weźmie dwa razy więcej?
    Tylko ja mam w umowie co i jak będzie zrobione i z jakich materiałów. W
    sumie to sam materiał na komin będzie kosztował więcej niż te 5000zł.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 200. Data: 2009-04-10 16:24:17
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Arek" <a...@g...pl> wrote in message
    e.googlegroups.com...

    >za nikogo. W sumie skąd wiedzieć co sobie myśli osoba zatrudniana.

    Przydał by się produkt w Castoramie pod nazwą budowlany wariograf i do niego
    zestaw pytań :-)