  • 51. Data: 2012-02-02 14:38:09
    Temat: Re: Wymiana pieca pilne
    Od: "ted" <o...@p...onet.pl>

    Koszty zakupu węgla to też sprawa indywidualna - zależy od lokalizacji.
    U mnie ani orzecha, ani groszku poniżej 8 stów obecnie nie kupisz, a i
    różnic w cenie między groszkiem, a orzechem nie obserwuję - kosztują
    tyle samo.
    A miałem - bo tańszy - u siebie też mogę palić, tylko nie wiem, czy chcę
    :-))).

    pozdrawiam
    Robert G.

    Prawda jest taka ze wybierając piec weglowy zaoszczędzisz troche kasy ale
    masz roboty , syfu, po uszy.
    Jak kogos stac na inne zródło ciepła to niech nie kupuje pieca weglowego.

  • 52. Data: 2012-02-07 05:23:47
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Marex" <m...@g...pl> wrote in message

    > Niedawno?!, palę olejem od ponad 16 lat i takie ceny btły przez
    > pierwsze może t3-4 lata. Teraz olej kosztuje średnio 4,15zł(ciut spadł)
    > Zimy
    > też nam juz niewiele zostało. Ja bym nie wpadał w panikę. Skoro tyle
    > wytrzmałeś, to dojedź już na tym samym paliwie do wiosny.. Będziesz miał
    > troche czasu na przemyslenia, bo chyba pieca nie kupisz na 2 lata...

    Kupiłem trochę paliwa. Złapały mrozy i nie było jak się wziąć za to.

  • 53. Data: 2012-02-07 05:27:02
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Marek Szewczyk" <m...@g...pl> wrote in message

    > Kiki, dzisiaj zamówiłem dostawę oleju opałowego na jutro . Cena już
    > \3,97PLN/l. Rejon P-ce k /Łodzi. Tendencja spadajaca. 3maj się!

    Hehe. Trzymam się :-) Ale wiosną coś zrobię. Szukam drzwi do pieca żeby
    rozfrezować pod palnik na pellet. Nie mieści się w dziurę olejaka.
    Nie na wariata. Doczekam gazu to ceny spadną o połowę. Wystarczy wymienić
    palnik.