  • 21. Data: 2017-10-12 15:43:00
    Temat: Re: ZE wymienił mi licznik
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 8 Oct 2017 10:20:20 +0200, Janusz <j...@o...pl> wrote:
    > Nie, nic się nie zgadza, każdy odbiornik ma coś takiego jak cos fi
    > czyli

    Następny mocowy purysta. Miałem na myśli VA.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2017-10-15 09:58:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-12 o 15:43, Marek pisze:

    > Następny mocowy purysta. Miałem na myśli VA.

    Ale nie o to mi chodziło, wyciąłeś to do czego się odniosłem, zacytuję

    "3.7W to jest moc zamieniona na światło, reszta to ciepło, razem 10W,
    wszystko się zgadza."

    jak urządzenie bierze 3,7W mocy czynnej to wcale nie oznacza że
    całkowitej 10W i resztę wydziela w ciepło, proste pomiary dają złe
    wyniki ze względu że prąd i napięcie
    nie płyną razem, więc ich iloczyn 10W nie jest prawdą, to przesunięcie
    to właśnie cos fi.

    --
    Pozdr
    Janusz