  • 1. Data: 2014-10-14 14:57:28
    Temat: Zbiornik wyrównawczy - ciśnienie
    Od: aga <a...@n...eu>

    Jakie ciśnienie powinno być w zbiorniku wyrównawczym
    CO - piec gazowy

  • 2. Data: 2014-10-14 16:03:12
    Temat: Re: Zbiornik wyrównawczy - ciśnienie
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    In news:543d1db8$0$3166$65785112@news.neostrada.pl,
    *aga* <a...@n...eu> typed:
    > Jakie ciśnienie powinno być w zbiorniku wyrównawczym
    > CO - piec gazowy

    ZTCW to min 0.8 do 1,5 Bar
    Ciśnieniowe naczynie wzbiorcze
    http://www.omnigena.pl/index.php?action=categories&a
    ction_id=283

  • 3. Data: 2014-10-15 10:31:56
    Od: aga <a...@n...eu>

    Mam piec gazowy WOLF

    Na zbiorniczku wyrównawczym mam 2 wkazówki, czarna - wskazuje na ok 0,5
    bara, czerwona na 1,4

    Wiec dobrze mam ?? i na która patrzeć ?

  • 4. Data: 2014-10-15 13:40:54
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "aga" <a...@n...eu> napisał w wiadomości
    > Mam piec gazowy WOLF
    >
    > Na zbiorniczku wyrównawczym mam 2 wkazówki, czarna - wskazuje na ok 0,5
    > bara, czerwona na 1,4
    >
    > Wiec dobrze mam ?? i na która patrzeć ?

    Na ta ktora sie rusza.

    Tmek

  • 5. Data: 2014-10-15 17:31:30
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    In news:543e30fc$0$10401$65785112@news.neostrada.pl,
    *aga* <a...@n...eu> typed:
    > Mam piec gazowy WOLF
    >
    > Na zbiorniczku wyrównawczym mam 2 wkazówki, czarna - wskazuje na ok 0,5
    > bara, czerwona na 1,4
    >
    > Wiec dobrze mam ?? i na która patrzeć ?

    Jedna wskazowka (czerwona) powinna sie ustawiac na zadana wartosc.
    Natomiast druga (czarna) jej polozenie jest uzalezniony od cisnienia -
    wskazuje aktualne cisnienie.
    Ty masz 0.5 bar (na czarnej) w zbiorniczku i obiegu, wiec jest to za malo,
    powinno byc min 0.8 bar.
    Dobij troche wody to zobaczysz ktora wskazowka sie porusza czyli w tym
    przypadku bedzie wzrastac cisnienie.
    No chyba ze u ciebie jest odwrotnie tj. czarna sie ustawia a czerwona
    wskazuje aktualne cisnienie, ale to musisz sama sprawdzic.

  • 6. Data: 2014-10-16 08:46:17
    Od: aga <a...@n...eu>

> [...]
    > No chyba ze u ciebie jest odwrotnie tj. czarna sie ustawia a czerwona
    > wskazuje aktualne cisnienie, ale to musisz sama sprawdzic.

    A dobija sie na włączonym czy wyłączonym piecu ??

    Piec taki :

    http://tnijurl.com/f75764b142bc/

    WOLF TYP R11

  • 7. Data: 2014-10-16 16:38:51
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    In news:543f69ba$0$13036$65785112@news.neostrada.pl,
    *aga* <a...@n...eu> typed:

    > A dobija sie na włączonym czy wyłączonym piecu ??
    > Piec taki :
    > http://tnijurl.com/f75764b142bc/
    > WOLF TYP R11

    Tak i tak. Mozesz na wylaczonym i mozesz tez na wlaczonym.
    Lepiej zawsze dobijac jak jest piec wylaczony - ale nie popelnisz grzechu
    jak wykonasz odrotnie.