  • 31. Data: 2011-01-17 22:19:13
    Temat: Re: akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
    Od: " " <j...@g...pl>

    Różnica taka jak pomiędzy kosiarką ręczną, a kosiarką elektryczną.

    -----

    > Na tej samej zasadzie co Kaski i Manki działąją samojezdne odkurzacze po
    kilka tysięcy za sztukę.

  • 32. Data: 2011-01-17 23:43:36
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    <j...@g...pl> napisał(a):

    > Różnica taka jak pomiędzy kosiarką ręczną, a kosiarką elektryczną.
    >

    > -----

    > kilka tysięcy za sztukę.

    Jak byś miał do skoszenia 1metr kwadratowy to użył byś kosiarki traktorka czy
    sierpa? Ja bym użył sierpa. Bardzo często gorsze jest lepsze. W pytaniu nie
    bylo że trzeba sprzątnąć Plac Czerwony tylko kawałek podłogi z piasku jaki
    wniosą dzieci.

  • 33. Data: 2011-01-18 00:07:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 23:43:36 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

    > Jak byś miał do skoszenia 1metr kwadratowy to użył byś kosiarki traktorka czy
    > sierpa?
    > Ja bym użył sierpa.

    Ja - nożyczek.

    > Bardzo często gorsze jest lepsze. W pytaniu nie
    > bylo że trzeba sprzątnąć Plac Czerwony tylko kawałek podłogi z piasku jaki
    > wniosą dzieci.

    Akurat jeśli chodzi o piasek, to trudno go sprzątnąć szczotką zwykłą lub
    Kaśką itp, bo po prostu ze spoin się go nijak dokładnie nie wymiecie.
    Musi być siła ssąca. I już.

  • 34. Data: 2011-01-19 08:54:18
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Dnia Mon, 17 Jan 2011 23:43:36 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
    >
    > Musi być siła ssąca. I już.
    Pamiętasz ją z akademika. Nie zauważyłaś że nie zadaję się z osobami o
    podwójnej moralności. A zwłaszcza z kablującymi katoliczkami. Pogadaj sobie z
    panslavistą. Jednej sroce spod ogona wyskoczyliście. Ode mnie na odległość
    parasola bo przestanę być grzeczny.

  • 35. Data: 2011-01-19 09:31:10
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "kogutek" <s...@g...pl> wrote in message

    > Pogadaj sobie z panslavistą.

    poQRcz

  • 36. Data: 2011-01-19 13:11:27
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Panslavista <p...@i...pl> napisał(a):

    > "kogutek" <s...@g...pl> wrote in message

    > poQRcz

    załapaleś się na ssanie ze za papugę robisz.

  • 37. Data: 2011-01-19 13:35:11
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > załapaleś się na ssanie ze za papugę robisz.

    Sam nisko się wyceniłeś.

  • 38. Data: 2011-01-19 19:04:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 08:54:18 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

> [...]
    > panslavistą. Jednej sroce spod ogona wyskoczyliście. Ode mnie na odległość

    Cieciu, to, że ty ssałeś, nijak nie rzutuje na mnie.
    Kup sobie odkurzacz i się podłącz, wynagrodzisz sobie akademikową traumę.

  • 39. Data: 2011-01-19 19:05:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 10:31:10 +0100, Panslavista napisał(a):

    > "kogutek" <s...@g...pl> wrote in message

    > poQRcz

    Atam - ssak, zwykły ssak (nie mylić z gromadą ssaki) :-)

  • 40. Data: 2011-01-19 19:21:09
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Atam - ssak, zwykły ssak (nie mylić z gromadą ssaki) :-)

    Inżektor.To on się tym żywi? 8-()