  • 11. Data: 2015-01-11 20:05:12
    Temat: Re: czajnik elektryczny
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 11 Jan 2015 07:54:05 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    Nie ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją).

    > Jesteś tak głupia że żadna ustawa nie reguluje twojej głupoty. Specjalnie nie ma
    się co dziwić. Byłaś nauczycielką.

    No - trafiałam na samych takich jak ty, więc spasowałam :-]

  • 12. Data: 2015-01-11 21:41:15
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Skuteczny klej będzie droższy niż nowy czajnik (<20zł).

    Nie takie to proste. Za dwie dychy kupisz podstawowy chiński wyrób,
    herbata jest po nim naaromatyzowana rozmaitymi polimerami co najmniej na
    trzy lata.
    Trzeba się naprawdę naprzerzucać tych czajników, żeby wybrać te
    nieśmierdzące. Przerabiałem. Jakoś biały plastik mniej śmierdzi od
    czarnego, ale w końcu kupiłem firmowy (możliwe że też chiński, ale
    firmowy) za >100 i cieszę się aromatem ...herbaty.

  • 13. Data: 2015-01-11 22:22:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    pan adam napisał:

> [...]
    > czarnego, ale w końcu kupiłem firmowy (możliwe że też chiński, ale
    > firmowy) za >100 i cieszę się aromatem ...herbaty.

    Mam ze stali nierdzewnej. Chyba z pięć dych dałem. Herbata z niego
    żelazista nie jest.

    Jarek

    --
    -- Posłusznie melduję, panie lejtnant, że ta woda ma naprawdę smak
    żelazisty. W Kamyku nad Wełtawą pewien szynkarz robił dla swoich gości

  • 14. Data: 2015-01-11 22:31:48
    Od: adam <a...@w...pl>

    > W Kamyku nad Wełtawą pewien szynkarz robił dla swoich gości
    > żelazista wodę w ten sposób, że do studni wrzucał stare podkowy.

    Szwejk jest ponad czasowy, jak jadę gdzieś dalej samochodem, to biorę go
    zawsze i słucham na okrągło, nie da się zasnąć.

  • 15. Data: 2015-01-11 22:47:29
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 20:05:42 UTC+1 użytkownik XL napisał:

    Nie ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją).

    się co dziwić. Byłaś nauczycielką.

    > No - trafiałam na samych takich jak ty, więc spasowałam :-]

    Żaden cudowny wynik. Żeby być od ciebie mądrzejszym wystarczyło się na 3- uczyć.

  • 16. Data: 2015-01-11 23:20:51
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 11 Jan 2015 13:47:29 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    Nie ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją).

    się co dziwić. Byłaś nauczycielką.

    > Żaden cudowny wynik. Żeby być od ciebie mądrzejszym wystarczyło się na 3- uczyć.

    Dziubasku, ty na pewno byłeś takim prymusem 3-]

  • 17. Data: 2015-01-11 23:31:58
    Od: k...@g...com

    A sie odgryzłaś. Jebie ci na dekiel na stare lata.

  • 18. Data: 2015-01-11 23:45:27
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 11 Jan 2015 14:31:58 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > A sie odgryzłaś. Jebie ci na dekiel na stare lata.

    Ty prymusiku tymój! Chodź babcia przytuli.

  • 19. Data: 2015-01-12 00:33:12
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 23:45:29 UTC+1 użytkownik XL napisał:

    > Ty prymusiku tymój! Chodź babcia przytuli.

    Daj spokój, do tych fałd skóry pokrytych cellulitem to ślepy pies by się nie chciał
    przytulić.

  • 20. Data: 2015-01-12 20:32:30
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 21:41:15 UTC+1 użytkownik aaadam napisał:

> [...]
    > czarnego, ale w końcu kupiłem firmowy (możliwe że też chiński, ale
    > firmowy) za >100 i cieszę się aromatem ...herbaty.

    Ten z obrazka jest biały, ale raczej z tych ~20zł.
    Można też kupić szklany (50-100zł), polecam bo sam używam, w końcu czajnik jest
    czyszczony z kamienia :-)

    --
    ZZ@private