  • 11. Data: 2019-10-14 08:30:21
    Temat: Re: czym można wykończyć styropian?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 października 2019 19:07:47 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > To "pioruńsko" to najzwyklejszy tynk zewnętrzny mineralny. Nie piszę że
    > jest zły do tego co chce zrobić autor, ale w swojej kategorii to szału
    > nie robi.

    Mam snmala, innego nie używałem to i porównania nie mam.
    Skoro tak piszesz to widocznie miałeś okazję porówna.

  • 12. Data: 2019-10-14 09:10:52
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 14.10.2019 08:30, Kris wrote:
    > Mam snmala, innego nie używałem to i porównania nie mam.
    > Skoro tak piszesz to widocznie miałeś okazję porówna.

    Snmalen nic nigdy nie robiłem. Zwróciłem tylko uwagę że jest to tynk
    mineralny z wora. A niewiele (stosunkowo do jeszcze 10-15 lat temu)
    drożej kupi się teraz tynki silkatowe lub silikonowe z wiadra gdzie
    mieszanka jest już gotowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2019-10-14 09:49:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.10.2019 o 08:30, Kris pisze:

    > Mam snmala, innego nie używałem to i porównania nie mam.
    > Skoro tak piszesz to widocznie miałeś okazję porówna.

    Potwierdzam, ten najzwyklejszy tynk mineralny jest pieruńsko
    twardy. Z braku laku kiedyś załatałem nim dziurę w ścianie,
    gdy potem chciałem go trochę nadkuć, to był już nie do
    ruszenia, aż mi się majzel stępił.

  • 14. Data: 2019-11-02 09:03:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Sadzisz ze solidarność i okolice były spontanicznym oddolnym ruchem ludu
    pracującego miast i wiosek? Najpierw napisalem wsi. Zmieniłem na wioski bo wsi brały
    czynny udział w takim pozbawieniu czerwonej bandy władzy zeby mogła dalej rzadzic. Na
    dodatek czerwona banda i stworzona przez nią i oplacana demokratyczna opozycja tak
    przejęła władzę ze z administratorów majątku narodowego stała się jego właścicielem.
    Dla zmylki debilom rozdali gowno warte świadectwa prywatyzacyjnych czy jak wtedy się
    to gowno nazywalo. Na dodatek debile jak było referendum prywatyzacyjnych to nie
    wzięli w nim udziału i czerwona banda miała wolna ręką w zagrabieniu i zniszczeniu
    wszystkiego co było do ukradzenia i zniszczenia. Tak samo odbyło się to w innych
    demoludach. Jedynie Rumuni, czapki z głów przed nimi, zrobili z garstka rzadzacych to
    co należało zrobić i u nas.

    Kłamiesz jak zwykle, udowodnij to.

  • 15. Data: 2019-11-04 22:00:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    demoludach. Jedynie Rumuni, czapki z głów przed nimi, zrobili z garstka rzadzacych to

    Jak zwykle pieprzysz od rzeczy i udzielasz szkodliwych i głupich odpowiedzi.