  • 41. Data: 2010-06-01 16:55:43
    Temat: Re: do kiki
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    http://www.baborow.com/dzialka/dom31052010.html

    I teraz dalej... Masz już piękny dach tam gdzie velux i dochodzi do tej
    "jaskółki" "wykusza". Szczyty w nim obetniesz, a co z boczną ścianą po obu
    stronach?
    Teraz trzeba to przerobić. Będzie draka. Nie płać już im grosza. Paragony w
    dłoń i na końcu im nie zapłacisz po prostu..
    Tam nie ma miejsca na ocieplenie. Musza przerobić dach o 25cm żeby po obu
    stronach odstawał od tego wykusza.

  • 42. Data: 2010-06-01 17:00:05
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    http://www.baborow.com/dzialka/taras2009032300820090
    324005.html

    Krokwie są daleko. Trzeba przerobić tylko dach po lewej i po prawej. Żeby
    zmieścił się styropian i klej i tynk. Na to musi przyjść obróbka blacharska
    żeby woda nie płynęła po bocznej ściance tylko spływała po dachu do rynny.

  • 43. Data: 2010-06-01 17:03:37
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    Tak więc na wszelkie materiały do przeróbek bierz odrębne paragony, zmuś ich
    do innych prac planowych, powiedz, że jedziesz na dwa tygodnie słuzbowo.
    Żona będzie robić foty jak leci i jak wrócisz to paragony jako zapłatę i won
    z budowy.

  • 44. Data: 2010-06-01 19:02:27
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    > Aha , a podbitkę zakończyć dalej tak jak wyjdzie po przyklejeniu
    > styropianu
    > na elewację. Zrobisz tym samym czapkę na murłatę.

    przy robieniu ocieplenia z zewnatrz wezne to pod uwage

    to mam jeszcze pytanie

    www.baborow.com/dzialka/okno

    czy pod 1 miejsce pomiedzy oknem a krokwią, moge wypelnic pianka
    np dajac ja bezposrednio na dachowke?
    jak poprawnie ocieplnic dokladnie dookola okna ?

    czy puki co warto w tej wnęce gdzie jest murlata pod 2
    pomiędzy porotherma 11-tka a cegla wneke
    wypelnic pianka z styropianem? czy lepiej napchac tam
    welny? do porothermy do otworow tez bym napchal pianki

    przez najblizsza zime nie bede ruszal elewacji przetestowalbym
    to rozwiazanie przez zime.

    jak to widzisz? moze jakis inny pomysl czy to wypelnic nie ruszajac narazie
    z zewnatrz nic

    acha za porotherma 11tka jest styropian wepchany pod podbitke.

    Docelowo zrobie jak pisales, ale to moze potrwac 2 lata zanim zabiore sie za
    ocieplenie.

    ciezko o fachowcow co dokladnie zrobia, teraz zdjalem z murlaty pod oknem te
    welne tam
    dali jej jak nasralby ptaszek, na logike biorac wydaje sie ze wypelniajac to
    pianka bedzie
    to pewniejsze, a na koniec jeszcze dopach welny

  • 45. Data: 2010-06-01 19:02:55
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    www.baborow.com/dzialka/okno

    zdjecie o ktorym mowa

  • 46. Data: 2010-06-01 19:10:28
    Od: M <M...@o...pl>

    kiki pisze:
    > http://www.baborow.com/dzialka/dom31052010.html

    Tutaj przy tym daszku nad garażem nie widać zostawionej przerwy na
    styropian (pomiędzy dachówkami a ścianą). Chyba,że chcesz jakoś włożyć
    od dołu styropian i od góry na dachówki.

    M.

  • 47. Data: 2010-06-01 19:46:50
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    > To nic nie da. Trzeba przerobić. Ja pierwszej zimy piankowałem też ale
    > doraźnie. I tak kułem.
    > Jak dasz maila to ci wyślę moje zdjęcia i jakbyć mógł to je lekko zmniejsz
    > i wstaw na stronę. Tam ci dam moje błędy jakie naprawiam. Zobaczysz
    > masakrę.

    tomek @ baborow com

    podeslij wrzuce na strone

    nie wiem czy dobrze sie rozumiemy,
    co masz na mysli 'welna ma nachodzic na sciane'

    ja to widze tak:
    www.baborow.com/dzialka/welna
    po prostu na bok daje np 10cm welny wiecej naciagam ja na
    sciane boczna, przybijam cienska deske i mocuje wkretami

    jak zle rozumuje opisz jak prawidlowo powinna byc
    naciagnieta na sciane, speclanie tam dalem do desk styropian
    i troche pianki, wydawaloby sie ze jest ok.

    a moze druga warstwe wystarczy naciagnac na sciane?

  • 48. Data: 2010-06-01 19:57:32
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    jak fotki duze to moze latwiej bedzie wrzucic ci je do mnie na
    ftp
    ftp://k...@7...131.176.239
    haslo kiki

    do katalogu upload
    jak masz totak commandera
    to ftp: tam nowe polaczenie

    sesja 78.131.176.239
    nazwa hosta: 78.131.176.239
    login: kiki
    haslo: kiki

  • 49. Data: 2010-06-01 20:00:06
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    > Zobacz czy już nie ma rysek w narośnikach budynku. To zbrojenie w wieńcu
    > nie trzyma narożników, one mogą się rozłazić szczególnie, że masz mur
    > powyżej z kapinosem, niesymetrycznie obciążony fundament i tendencję do
    > wywracania się ścian. Tam cały czas działają jakieś siły chcące te ściany
    > obalić na zewnątrz, a wieniec nie trzyma narożników. Bo nie możemy mówić o
    > tych kilku centymetrach stali na krzyż. Tego nie ma.
    te łaczniki to wojna o nie była, wywalczylem je na glownym fundamencie,
    ekipe niestety mialem okropna, zbuutwiale capy.

    mieli wszedzie dac, moje niedopilnowanie, ale architekt dopuscil to

  • 50. Data: 2010-06-01 20:11:09
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    "M" <M...@o...pl> wrote in message

    > Tutaj przy tym daszku nad garażem nie widać zostawionej przerwy na
    > styropian (pomiędzy dachówkami a ścianą). Chyba,że chcesz jakoś włożyć od
    > dołu styropian i od góry na dachówki.

    przerwa jest, tylko na zdjeciu nie widac