  • 61. Data: 2010-06-02 17:01:47
    Temat: Re: do kiki
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Amir" <d...@S...pl> wrote in message
    news:hu51pn$9r7$1@inews.gazeta.pl...

    > jak juz poprawki wprowadzisz opisz jakie

    Teraz od środka zasram pianą tą ścianę szczytową - niestety tylko do
    wysokości nieco ponad sufit. Dalej nie mam już dostępu.
    Trzeba by zdjąć podbitkę i ponownie rozpruć styropian żeby to zrobić dobrze.

    > to popękanie przy łaczeniu sufitu z scianą
    > czym spowodowane?

    Mrozem, zimnym powietrzem latającym przy krokwii i nad źle ocieploną,
    nieszczelnie ścianą szczytową.
    Odspajanie się sufitów od ścian szczytowych czy działowych, wystających
    ponad sufit i wełnę to tylko wina różnicy temperatur.

  • 62. Data: 2010-06-02 17:02:54
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Amir" <d...@S...pl> wrote in message
> [...]

    Bedę robił zdjęcia z naprawy. Murłate najpierw poobkładam styropianem.

  • 63. Data: 2010-06-03 16:15:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Amir wrote:

    > no tak :)
    >

    > www.baborow.com/dzialka

    http://www.baborow.com/dzialka/instalacjepoprawkipiw
    nicalazienka250520107.html

    to jest podejście do kibla :)

  • 64. Data: 2010-06-03 16:45:53
    Od: M <M...@o...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > http://www.baborow.com/dzialka/instalacjepoprawkipiw
    nicalazienka250520107.html

    > to jest podejście do kibla :)

    a nadmiar wylatuje tym białym po prawej stronie :-)

    M.

  • 65. Data: 2010-06-04 09:54:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    M wrote:

    nicalazienka250520107.html

    > a nadmiar wylatuje tym białym po prawej stronie :-)

    domorośli hydraulicy lubią tak robić kanalizację.

    u pewnego klienta podejście do zlewu w kuchni szło 50tką przez cały dom
    jakieś 10 m rury.

    efektem będzie zatykanie sie tej rury co jakiś czas.

    niestety lae tak to bywa gdy sie nie zrobić instalacji kanalizacyjnej
    sensownie przed wylaniem chudziaka.

  • 66. Data: 2010-06-04 14:00:12
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    Ty mi powiedz lepiej co ja mam z tym veluxem zrobić ? :-)
    Na razie sam rozpułem skosy i dumam nic nie robiąc :-)

  • 67. Data: 2010-06-04 18:34:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    amir wrote:

    > tomek @ baborow com
    >
    > podeslij wrzuce na strone
    >
    > nie wiem czy dobrze sie rozumiemy,
    > co masz na mysli 'welna ma nachodzic na sciane'
    >
    > ja to widze tak:
    > www.baborow.com/dzialka/welna
    > po prostu na bok daje np 10cm welny wiecej naciagam ja na
    > sciane boczna, przybijam cienska deske i mocuje wkretami
    >
    > jak zle rozumuje opisz jak prawidlowo powinna byc
    > naciagnieta na sciane, speclanie tam dalem do desk styropian
    > i troche pianki, wydawaloby sie ze jest ok.
    >
    > a moze druga warstwe wystarczy naciagnac na sciane?

    chodzi o to aby szczyt sciany nie był mostkiem cieplnym przez bezpośrdni
    kontakt z zimnym powietrzem.

  • 68. Data: 2010-06-09 11:26:17
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Bedę robił zdjęcia z naprawy. Murłate najpierw poobkładam styropianem.

    a wczesniej jak ocieplona była murłata?

  • 69. Data: 2010-06-09 11:59:33
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Amir" <d...@S...pl> wrote in message

    > a wczesniej jak ocieplona była murłata?

    Bedą zdjęcia.
    Najpierw nie była ocieplona wcale. Później poprawiali zaklejając klockiem
    styropianu od zewnątrz.
    Teraz wykańczam to od środka.