  • 341. Data: 2017-07-02 14:56:38
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:83293466-d15a-46cf-91e5-7861b986e3ef@go
    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 2 lipca 2017 14:02:55 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Jak przystalo

    dokladnie

    >Zdecydowanie twoj tatus za czesto w nocy cie odwiedza, ze ciagle tylko
    >o anal i condo majaczysz :D

    i tylko tyle ci zostalo pis-do

  • 342. Data: 2017-07-02 15:01:55
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    On 02.07.2017 14:20, Adam Sz. wrote:

    >Z tymi genderami to nie tak prosto.

    >http://www.stridentconservative.com/wp-content/uplo
    ads/2016/03/Gender-chart.jpg

    Brakuje "avenger".

  • 343. Data: 2017-07-03 08:03:04
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 30-06-2017 o 19:18, M. pisze:

    > Jeśli obudziłeś się wczoraj, to przyjmij do wiadomości, że II wojna
    > światowa skończyła się dawno temu.

    Jesteś pewny?

    Jej skutki będziemy czuli jeszcze długo.
    Zabory czujemy do dziś: Polska A i B (uprzemysłowienie zaboru pruskiego,
    i brak jego w rosyjskim).

  • 344. Data: 2017-07-03 13:14:42
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.07.2017 08:03, k...@w...pl wrote:

    > Jesteś pewny?
    >
    > Jej skutki będziemy czuli jeszcze długo.
    > Zabory czujemy do dziś: Polska A i B (uprzemysłowienie zaboru pruskiego,
    > i brak jego w rosyjskim).

    Ja się tylko dziwię, że po IIWŚ nie zlikwidowano państwa niemieckiego.
    Powinni byli albo ich wyrżnąć albo rozgonić cały naród po świecie jako
    niewolników, a ziemię podzielić.

    Co szkopom przychodzi do głowy co pewien czas. Teraz chcą z nami walczyć
    hybrydowo przez zasiedlanie nas murzynami. Moim zdaniem to jest wojna
    hybrydowa szkopów i pogrobowców Mussoliniego.

  • 345. Data: 2017-07-03 14:16:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Poczytaj kiedy po wojnie byla w niemczech demobilizacja. Polowa polskiej armii na
    zachodzie byla skoszarowana w Anglii przez poltora roku po kapitulacji niemiec.
    Demobilizacja polakow skonczyla sie ok 1949 roku. Szykowala sie wojna z ZSRR i mieso
    armatnie bylo potrzebne. Amerykanie nie przewidzieli ze wojna z Japonia przebiegnie
    praktycznie bez strat dla Armii Czerwonej i ZSRR bylo zbyt silne zeby wywolac z nim
    wojne.

  • 346. Data: 2017-07-03 14:49:39
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.07.2017 14:16, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    praktycznie bez strat dla Armii Czerwonej i ZSRR bylo zbyt silne zeby wywolac z nim

    Bez względu na ZSRR alianci mogli się z nimi dogadać i rozwiązać Niemcy
    i ludzi wypędzić żeby się rozproszyli..

  • 347. Data: 2017-07-03 15:48:07
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Bez względu na ZSRR alianci mogli się z nimi dogadać i rozwiązać Niemcy
    >i ludzi wypędzić żeby się rozproszyli..

    Etam wypedzac, przeciez byly obozy smierci, nowki sztuki.

    BTW zdajesz sobie sprawe, ze niemcy w latach trzydziestych glosowali
    dokladnie tak jak ty teraz z adasiem i zenkiem?

  • 348. Data: 2017-07-03 17:35:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Coraz mniejsza publiczna tajemnica jest to ze do II Wojny Swiatowej doprowadzil ZSRR
    chociaz wywolala ja III Rzesza. Przywodcy ZSSR od 1917 roku mieli plan stworzenia
    socjalistycznej europy zarzadzanej z Moskwy. Uzbrojonej europy by nie podbili chociaz
    przed 1939 rokiem mieli najwiekasza na swiecie armie ofensywna. Ale w przypadku
    rozbrojenia Europy przez Niemcy musiala by rozbic niemcy i wyswobodzic panstwa ktore
    niemcy podbili. Wystepowali by jako wyzwoiciele a nie agresorzy i wyzwalali by
    panstwa nie posiadajace wlasnych armii. Potem tylko referenda ze znanym przed
    glosowaniem wynikiem. Dlatego zachodnim aliantom potrzebne byly niemcy zamieszkale
    przez niemcow, zeby gineli bronic swojej ojczyzny przez sowieckim komunizmem. Niemcy
    wojne z ZSRR wywolali pod haslem zatrzymania rozprzestrzniania bolszwi w europie,
    zyskanie przestrzeni zyciowej mialo byc przy okazji.

  • 349. Data: 2017-07-03 17:40:47
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.07.2017 15:48, Ghost wrote:
    > BTW zdajesz sobie sprawe, ze niemcy w latach trzydziestych glosowali
    > dokladnie tak jak ty teraz z adasiem i zenkiem?

    Ja nie głosuję na nikogo. Nie chodzę na wybory.
    Ale akcja zasiedlania murzynami to jest wojna hybrydowa przeciw nam.

  • 350. Data: 2017-07-03 18:16:52
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Ja nie głosuję na nikogo. Nie chodzę na wybory.

    Tutaj glosujesz, a wrecz gardlujesz.

    >Ale akcja zasiedlania murzynami to jest wojna hybrydowa przeciw nam.

    Ale co se zalujesz, napisz, ze niemcy chca po prostu zjadac nasze mozgi -
    bedzie w tym tyle samo sensu co do tej pory, a ilez atrakcyjniej brzmi.