  • 381. Data: 2017-08-24 14:24:10
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 sierpnia 2017 13:09:51 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Jak się zaczyna mieszać do polityki czy jakieś poręczenia za Prezesów(tfu) tudzież
    inna działalność wybiegająca poza to do czego kościół jest stworzony to dla mnie to
    od razu śmierdzi wałkiem.
    > Tu Biskup za prezesów poręcza- tak ze szklanej kuli wywróżył ze oni czyści jak łza
    czy może spowiadali mu się czy może jednak jakieś "biznesy" z nimi robił?
    > Bo trudno mi wspólną płaszczyznę znaleźć dla biskupa i zakładów azotowych czy jakoś
    tak.
    > Mam podejrzenie graniczące z pewnością ze "prezesi" hojnie sypnęli "grupie
    społecznej" jak to Pete określił

    zauwaz ze w ogóle zanegowałes sens instytucji poręczenia bo zawsze mechanizm jest
    podobny. Ale odniosles sie wylacznie do kosciola co uprawdopodobnia teze ze jestes
    mało obiektywny :)

    b.

  • 382. Data: 2017-08-24 15:09:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 sierpnia 2017 14:24:11 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    podobny. Ale odniosles sie wylacznie do kosciola co uprawdopodobnia teze ze jestes

    Bo Kościół i rafineroia do dwa odległe byty i jak biskup gwarantuje za prezesa to
    przypadek to nie jest;)

  • 383. Data: 2017-08-24 16:14:12
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 sierpnia 2017 15:09:05 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    mało obiektywny :)

    > Bo Kościół i rafineroia do dwa odległe byty i jak biskup gwarantuje za prezesa to

    A jak kwachu poręczał za restauratora to żądałeś prokuratora dla niego? Pewnie ze nie
    bo wajha w mózgu odpowiadająca za zdrowy rozsądek ci sie przestawia na dzwiek słowa
    kościół,
    Gdybys napisal ze ten konkretny biskup jest podejrzany, czy nawet lokalna kuria to
    bym sie nie odezwał. Ale napisales "ta grupa społeczna" sugerując ze wszyscy są
    nieuczciwi - a to jest fobiasta brednia.

    b.

  • 384. Data: 2017-08-24 16:22:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 sierpnia 2017 16:14:13 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    jestes mało obiektywny :)

    > A jak kwachu poręczał za restauratora to żądałeś prokuratora dla niego?

    Kwachu to polityk więc robienie głupot to jego zawodowe zajęcie

    >Pewnie ze nie bo wajha w mózgu odpowiadająca za zdrowy rozsądek >ci sie przestawia
    na dzwiek słowa kościół,

    Ńie wiem czy wajcha ale lampka ostrzegawcza mi się zapala jak kościół do polityki się
    miesza.
    Jakby nie patrzeć trochę inne zadania ma a tm mi nic do tego

    > Gdybys napisal ze ten konkretny biskup jest podejrzany, czy >nawet lokalna kuria to
    bym sie nie odezwał. Ale napisales "ta >grupa społeczna" sugerując ze wszyscy są
    nieuczciwi - a to jest >fobiasta brednia.

    Ok niech będzie ze uogólniłem;)
    Co niektórzy twierdzą że i wśród polityków uczciwi bywaja;)

  • 385. Data: 2017-08-27 16:02:57
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    bym sie nie odezwał. Ale napisales "ta grupa społeczna" sugerując ze wszyscy są
    nieuczciwi - a to jest fobiasta brednia.

    Rozsądny klecha
    https://www.youtube.com/watch?v=LhpIF32YA1U

  • 386. Data: 2018-08-29 11:10:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-08-23 o 20:29, Adam Sz. pisze:

    > Podejrzany zawsze będzie mówił, że jest niewinny :-)
    > A co wyjdzie to zobaczymy.
    >
    > W sprawach oszustw w spółkach skarbu państwa, tym bardziej za rządów
    > złodziejskiego PO jestem za tym żeby wszystko było pięciokrotnie
    > sprawdzane. Zapłacę chętnie za to z moich podatków ;)

    > A jaki wyrok wyda sędzia, który będzie przekupiony przez mojego
    > oskarżyciela? Najpierw trzeba zrobić porządek z tą kliką, bo to jest
    > niezła klika :) Coś o tym wiem.
    > pozdr.

    c.d. 'afery':
    http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,2383657
    1,afera-policka-rozlazi-sie-pis-owi-kolejne-oskarzen
    ia-upadaja.html

    Ja wiem, że to GW, ale w innym obiegu o tym się nie przeczyta.

    --
    Pete

  • 387. Data: 2018-08-30 11:17:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-08-29 o 11:10, Pete pisze:

> [...]
    ia-upadaja.html

    > Ja wiem, że to GW, ale w innym obiegu o tym się nie przeczyta.

    A tu przykład jak się chroni swoich. Echh
    http://wyborcza.pl/7,75398,23839693,uklad-radomski-p
    is-jak-ukrecono-leb-korupcyjnemu-sledztwu-cba.html

    --
    Pete

  • 388. Data: 2018-08-30 17:27:19
    Od: l...@g...com

    Jeszcze tu brakuje propagandy tvp i tvnu.