  • 191. Data: 2017-06-23 13:22:43
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 13:11:07 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Tylko zaślepiony pisowiec może zadawać tego rodzaju pytania.

    Widzisz, ja jestem od lat za Korwinem, nigdy nie glosowalem i nie bede
    glosowal za pis - potrafie jednak odroznic mniej szkodzacych glupkow
    od wytresowanych zlodziei - do tego naprawde zadna przynaleznosc
    partyjna nie jest potrzebna :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 192. Data: 2017-06-23 13:25:36
    Od: Bool <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 12:01, Adam Sz. pisze:

    > W 2009 kiedy już były ostrzeżenia KNF prokuratorem generalnym był
    > minister sprawiedliwości, który podlega pod?... :)

    Dokładnie to orzeczenie KNF było w grudniu 2009. Warto dodać, że od roku 2010
    nastąpiło rozdzielenie
    urzędu Ministra Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego. A w marcu 2010 został
    powołany nowy
    Prokurator Generalny przez Lecha Kaczyńskiego.

    > Tusk wiedzial i nic nie powiedzial. Serio bedziesz go w takiej sytuacji
    > bronil? :-)

    Każdy rozsądny człowiek, który się zapoznał z orzeczeniem KNF w tej sprawie,
    stwierdziłby że to lipa.

  • 193. Data: 2017-06-23 13:34:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 13:11:07 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > No tak, to za Igora z Trzemeskiej powinna odpowiedzieć Szydło, nieprawdaż?
    > I to za morderstwo ze szczególnym okrucieństwem.

    Jezeli wiedziala i ukrywala, zatajala i klamala w tej sprawie - to tak.
    Nie przekrecaj kota ogonem :) Nie chodzi o to ze amber gold wyruchalo
    tylu polakow tylko o to, ze glowa rzadu w postaci tuska majac wiedze,
    ze wyrucha - nic z tym nie zrobila. Analogia bylaby, gdyby Szydlo wiedziala,
    ze policjanci zabija Igora i nic z tym nie zrobila. Bylo tak? No nie bardzo.

    --
    Adam Sz.

  • 194. Data: 2017-06-23 13:39:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I dlatego ze doluja to zrobili ostra kontrole. Zauwaz ze do wczoraj ci co postawiono
    im zarzuty pracowali w Policach od czasow kiedy rzadzil popsl. Sadzisz ze wczoraj
    robili kontrole i wczoraj wystapili o areszt. Kilka miesiecy zbierali materialy. A
    jak sie by okazalo ze za rok z nowym pisowskim zarzadem zaklady azotowe przyniosa
    zysk to co napiszesz?

  • 195. Data: 2017-06-23 13:44:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 13:34, Adam Sz. pisze:

    > Jezeli wiedziala i ukrywala, zatajala i klamala w tej sprawie - to tak.
    > Nie przekrecaj kota ogonem :)

    Oczywiście, że wiedziała. Na komisji wiceminister raportował, że
    przekroczono uprawnienia. Przez kolejny rok nic się nie stało.

    Nie chodzi o to ze amber gold wyruchalo
    > tylu polakow tylko o to, ze glowa rzadu w postaci tuska majac wiedze,
    > ze wyrucha - nic z tym nie zrobila.

    Odpowiedznie służby wiedziały i robiły co robiły. Tusk niczego nie
    zatajał do własnej wiadomości

    Analogia bylaby, gdyby Szydlo wiedziala,
    > ze policjanci zabija Igora

    wiedziała, że zabili Igora

    i nic z tym nie zrobila. Bylo tak?

    Tak
    Przez rok nikt w sprawie palcem nie ruszył. I gdyby nie TVNiemiecka
    sprawa byłaby zamieciona pod dywan.

    No nie bardzo.

    Chwila moment, każesz wsadzać Tuska za brak nadzoru nad prokuraturą.
    Dlaczego nie wsadzić Szydło za brak nadzoru nad policją.

    --
    Pete

  • 196. Data: 2017-06-23 13:47:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 13:22, Adam Sz. pisze:

    > Widzisz, ja jestem od lat za Korwinem,

    No to rozumiem już skąd te wszystkie fobie. Aż dziw, że ktoś jeszcze
    popiera stetryczałego staruszka.

    nigdy nie glosowalem i nie bede
    > glosowal za pis - potrafie jednak odroznic mniej szkodzacych glupkow
    > od wytresowanych zlodziei - do tego naprawde zadna przynaleznosc
    > partyjna nie jest potrzebna :-)

    Probllem w tym, żeby obiektywnie patrzeć na problem. Korwin, zdaje się,
    powiedziałby że każdy inteligentny obywatel wiedziałby, że to lipa, a
    nieinteligentny sam sobie winien.
    Ewentualnie mógłby wyzwać Plichtę na pojedynek na pistolety.

    --
    Pete

  • 197. Data: 2017-06-23 13:49:27
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    materialy. A jak sie by okazalo ze za rok z nowym pisowskim zarzadem zaklady azotowe

    Na tym polega problem PiSu i jego wyznawców.
    JAk jest źle, to wina poprzedników, jak jest dobrze to nasza zaleta.

    Takich argumentów używa się w szkole i piaskownicy. Średnio inteligentny
    człowiek wie, że to lipa :)

    --
    Pete

  • 198. Data: 2017-06-23 13:50:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 13:44:34 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Chwila moment, każesz wsadzać Tuska za brak nadzoru nad prokuraturą.
    > Dlaczego nie wsadzić Szydło za brak nadzoru nad policją.

    A Ty dalej swoje? Dwa razy pisalem - nie za brak nadzoru nad prokuratura
    tylko za to, ze ON SAM prywatnie i osobiscie pelniac najwazniejsza role
    w panstwie - wiedzial i nic z ta wiedza nie zrobil. W ogole bym sie nie
    zdziwil jakby sie okazalo, ze to stare WSI kierujace m.in. tuskiem
    zorganizowaly te akcje, a tusk mial za zadanie wyciszac cala sytuacje.
    Do wykreowania amber gold potrzebne byly gigantyczne pieniadze.

    Coz - mam nadzieje ze nie tylko historia ich rozliczy ale i sady jeszcze
    za ich zycia.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 199. Data: 2017-06-23 13:51:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 13:49:28 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Na tym polega problem PiSu i jego wyznawców.
    > JAk jest źle, to wina poprzedników, jak jest dobrze to nasza zaleta.

    Zenek z sensem pisze i mam podobne odczucia do niego. A nie jestem wyznawca
    PISu. Twoj argument zostal inwalida ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 200. Data: 2017-06-23 14:03:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 13:50, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > zorganizowaly te akcje, a tusk mial za zadanie wyciszac cala sytuacje.
    > Do wykreowania amber gold potrzebne byly gigantyczne pieniadze.

    Wygodnie pominąłeś dalszą część maila - co zatem zrobli: Szydło,
    Błaszczak i Zieliński z wiedzą o morderstwie na Trzemeskiej?

    > Coz - mam nadzieje ze nie tylko historia ich rozliczy ale i sady jeszcze
    > za ich zycia.

    i Adriana.

    Amen

    --