  • 11. Data: 2015-10-13 23:18:47
    Temat: Re: ile metrów na zawrócenie na swojej działce
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 2015-10-13 o 13:42, uciu pisze:

    > Czesc,
    >
    > ile trzebaby zostawić miejsca na zawrócenie autem w tak przypadku:

    a zawracał będzie facet czy kobitka ?
    bez urazy, ale to czasem ma spore znaczenie ;)

  • 12. Data: 2015-10-14 00:40:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pilocik pisze tak:

    > a zawracał będzie facet czy kobitka ?
    > bez urazy, ale to czasem ma spore znaczenie ;)

    kia picanto czy passat B6 ;)

    (choć w sumie kia to nie samochód)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 13. Data: 2015-10-14 08:02:06
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Tue, 13 Oct 2015 04:42:59 -0700 (PDT), uciu napisał(a):

    > Chyba najwygodniej bedzie jak zmierzę

    Strzałka pionowa to odległość ok 8 m. Ja się wyrabiam w podobnej sytuacji
    na niecałych 7, jednak 1m więcej byłby bardziej komfortowy.

    Strzałka pozioma to (komfortowo) pewnie też tyle, da się ciaśniej, tylko
    nie za jednym razem.

    Inna sprawa, że dolicz sobie "gości". Teraz każdy przyjeżdża samochodem.

    W Twojej sytuacji aż się prosi zrobić garaż w domu.

    --
    scruffty

  • 14. Data: 2015-10-14 11:26:18
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-10-14 o 00:40, PiteR pisze:
    > kia picanto czy passat B6 ;)
    >
    > (choć w sumie kia to nie samochód)

    To może być akurat bardzo mylące. Mój Mercedes W124 czy wcześniej Ford
    Scorpio były/są o niebo zwrotniejsze niż mały pierdek Nissan Sunny na
    przykład...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 15. Data: 2015-10-14 15:32:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 14 października 2015 11:26:19 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > To może być akurat bardzo mylące. Mój Mercedes W124 czy wcześniej Ford
    > Scorpio były/są o niebo zwrotniejsze niż mały pierdek Nissan Sunny na
    > przykład...

    Bo oba maja naped na tyl i wieksza skretnosc,czyli mniejszy promien skretu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2015-10-14 15:35:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mały Fiat tez miał napęd na tył a w miejscu w którym Mercedes 190 zwracał na raz
    maluch nie dawał rady.

  • 17. Data: 2015-10-14 15:35:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 18. Data: 2015-10-16 15:43:44
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-10-14 o 15:32, Adam Sz. pisze:

    > Bo oba maja naped na tyl i wieksza skretnosc,czyli mniejszy promien skretu :)
    > pozdr.

    Dzięki, że mnie uświadomiłeś, nie wiedziałem czemu to tak ;))))

    Owszem, mają napęd na tył, ale to nie jest zawsze jednoznaczne z super
    skrętnością choć prawdopodobieństwo tego jest na pewno wyższe niż. Ot
    trzeba by sobie posprawdzać konkretne modele i ich promienie skrętu.
    Volvo np. robiąc przednionapędową 850tkę bardzo chciało, żeby nie była
    gorsza od tylnonapędowych 7xx/9xx i ponoć im się to całkiem nieźle udało :)

    Pzdr
    --
    /__/_* /