  • 181. Data: 2013-10-25 07:50:50
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:l4c1s3$7mn$1@speranza.aioe.org...

    > W wielu krajach ludzie którzy dbają o środowisko właśnie tak się myją.

    Raczej o wlasne portfele.

    > Kiedyś czytałem , że mimo że Polacy zużywają bardzo dużo wody , wcale nie
    > są czyściochami. Po prostu marnujemy wodę.

    Bardzo mozliwe. Widzialem niejedno.

    Ale... spore zaskonczenie, ze w wielu krajach arabskich, gdzie zdawaloby sie
    woda cenniejsza od ropy, tez sie wylewajaca woda az tak nie przejmuja.

  • 182. Data: 2013-10-25 09:16:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Oct 2013 07:32:50 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

    > Nie, na maksa, cala moca (choc nie zawsze).

    no to jaki masz problem?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 183. Data: 2013-10-25 11:10:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > no to jaki masz problem?

    Ten co zawsze, problem mocy.

  • 184. Data: 2013-10-25 14:19:10
    Od: m...@g...com

    On Friday, October 25, 2013 11:10:30 AM UTC+2, Ghost wrote:
    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości >

    > Ten co zawsze, problem mocy.

    Tak z ciekawości patrzyłem na allegro - są palniki indukcyjne wklęsłe do woka. 7 kW
    mocy na indukcji - to litr wody powinno zagotować w okolicach minuty ;) - no ale cena
    też porażająca.

    A propos wcześniejszego postu - chodziło mi o to, że w mojej płycie indukcyjnej jest
    opcja połączenia 2 pól w jedno - sterowane wspólnie - wtedy przynajmniej
    teoretycznie, w trybie boost, powinno to mieć 5 kW mocy - tylko że w kształcie pasuje
    to bardziej pod brytfanne niż woka.

    mucher

  • 185. Data: 2013-10-25 14:30:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 14:19:10 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:
    > Tak z ciekawości patrzyłem na allegro - są palniki indukcyjne wklęsłe do >woka.
    To i woki specjalne do tych kuchenek powinny byc. Chyba że jest jakas norma na
    "wklęsłość/wypukłośc" tak że każdy wok będzie do tej dziury na indukcji pasował;)

  • 186. Data: 2013-10-25 14:38:20
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 07:48:37 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Miales podglad na monitor?

    Nie bo calosc przez telefon zalatwilem;) Ale ze co?
    Wbila dokladnie tyle ile podalem bo za 5 minut mialem faktury prognozowane
    na dokladnie takie zuzycie na mailu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 187. Data: 2013-10-25 14:39:58
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 14:30:05 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > To i woki specjalne do tych kuchenek powinny byc. Chyba że jest jakas norma na
    "wklęsłość/wypukłośc" tak że każdy wok będzie do tej dziury na indukcji pasował;)

    Wystarczy kupic najtanszy w promocji w TESCO - 7kW zagwarantuje ze wok
    przy pierwszym gotowaniu dopasuje sie do dziury :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 188. Data: 2013-10-25 14:48:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 14:39:58 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Wystarczy kupic najtanszy w promocji w TESCO - 7kW zagwarantuje ze wok
    > przy pierwszym gotowaniu dopasuje sie do dziury :D
    Tak jak tu:
    "Wynalazca prezentuje w Urzędzie Patentowym swój wynalazek - niewielkie pudełeczko z
    dziurką i mówi:
    - W ten otwór wkładamy twarz. W środku są dwie brzytwy, które błyskawicznie golą.
    - Ale przecież każdy ma inne rysy twarzy!
    - Tylko przy pierwszym goleniu!"

  • 189. Data: 2013-10-25 21:19:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Nie bo calosc przez telefon zalatwilem;) Ale ze co?

    Ze pewnosci brak.

    >Wbila dokladnie tyle ile podalem bo za 5 minut mialem faktury prognozowane
    >na dokladnie takie zuzycie na mailu :-)

    Na pewno jakas podroba.

  • 190. Data: 2013-10-25 23:59:47
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam" wrote in message
    ps.com...

    [...]

    > Ale ja nie wychwalam tylko odpisuje na pytanie. Ghost pytal ile mam
    > basenow w okolicy to mu odpisalem :) Nie mam zielonego pojecia czy bliskosc
    > basenow to jakis luksus bo dotad zylem w przekonaniu ze baseny to cos
    > powszechnego do czego kazdy nawet na najwiekszym zadupiu ma dostep :-)

    [...]

    Hej Adam,

    Trochę racji w tym co pisze Ghost jednak jest...
    Strasznie Adam się brandzlujesz (może tego nie widzisz... ale z boku tak
    to właśnie wygląda...) i tym swoim domem i działką i przede wszystkim
    super tanią pompą ;) ... no i super miasteczkiem, gdzie masz najlepsze
    warunki do życia i wszędzie super blisko.

    Brzmi to trochę tak, jakbyś nie tylko nas, ale i sam siebie starał się
    przekonać, że to jednak wszystko dobre decyzje były ;)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.