  • 61. Data: 2020-06-25 12:19:53
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.06.2020 o 10:47, Kżyho pisze:

    > Przecież Ci napisałem, że mam w domu 3 największych operatorów i u wszystkich
    > mniej więcej to samo dno.

    Telewizję oglądasz na antenie pokojowej? Jeśli chcesz mieć
    szybki internet domowy GSM, to też musisz zainwestować
    w instalację - antenę, kabel, router - a dopiero potem
    płakać, że to i tak nie światłowód.

  • 62. Data: 2020-06-25 14:53:23
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 25.06.2020 o 12:19, collie pisze:

    > Telewizję oglądasz na antenie pokojowej? Jeśli chcesz mieć
    > szybki internet domowy GSM, to też musisz zainwestować
    > w instalację - antenę, kabel, router - a dopiero potem
    > płakać, że to i tak nie światłowód.

    Pewnie jakbym chciał na stałe takie łącze mieć to bym kombinował z
    różnymi rozwiązaniami. Ale ja jednak odliczam każdy miesiąc z nadzieją,
    że w końcu ten światłowód będzie. Bo jak to mi wszyscy z Orange mówią -
    skoro położyli infrastrukturę pod niego, to na pewno będzie. Tylko jak
    przychodzi do terminów to już gorzej... ;)
    Póki co jest dobry router jak najbardziej, ustawiony nawet na piętrze,
    przy oknie, żeby jak najlepszy zasięg łapał.
    Antenę nawet mam pożyczoną, ale podpinanie jej na szybko wiele nie
    zmieniało, wręcz często pogarszało sygnał. A jakiejś "pr0" instalacji
    pod nią robić teraz nie będę, bo wszystko jest szykowane, ale pod łącze
    światłowodowe. Mimo wszystko, nie opłaca mi się teraz inwestować w
    klocki pod LTE.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 63. Data: 2020-06-25 14:54:07
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 25.06.2020 o 14:53, Kżyho pisze:

> [...]
    > pod nią robić teraz nie będę, bo wszystko jest szykowane, ale pod łącze
    > światłowodowe. Mimo wszystko, nie opłaca mi się teraz inwestować w

    A nie zmienia to faktu, że jak widać nawet na tej grupie, niekoniecznie
    takie rzeczy trzeba robić, żeby mieć dobrze działające LTE. U mnie
    najwyraźniej jest po prostu słabo z nadajnikami.

    Pzdr

    --
    /__/_* /