  • 21. Data: 2010-06-10 17:56:35
    Temat: Re: jak obnizyć temperature na poddaszu
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Panslavista pisze:

    > Zapytałem ile dzieci wychował - odpowiedział, że troje. Odpowiedziałem, ze
    > ja szescioro i z dwiema żonami. Przygasł jak gwiazda z tvn-u, czy jakiegoś
    > innego GWna.

    Cos w tym jest, ze wielodzietni nienawidza TVN ;) Tylko te 2 zonki
    jakos psuja stereotyp.
    --
    A S

  • 22. Data: 2010-06-10 18:21:46
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote in message

    > Cos w tym jest, ze wielodzietni nienawidza TVN ;) Tylko te 2 zonki
    > jakos psuja stereotyp.

    Bo ta tv sqrwia normalne kobiety.

  • 23. Data: 2010-06-10 19:52:15
    Od: "wolim" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

    > Obieg zamknięty - wymienniki ciepła jeden w akwarium, drugi w umywalce
    > zanurzony w wodzie zasilanej z kranu. Moduł Peltierra - zimną częścią w
    > akwarium. z tym, ze na upały obłożyłbym akwaria styropianem z boków - w
    > końcu chodzi o zachowanie nieraz bardzo drogich rybek w zdrowiu przy
    > życiu. Doraźnie można wrzucać od czsu do czasu kostkę lodu rybom, o ile są
    > zimnowodne.

    Nie no... lubię Cię... ale jesteś zdrowo pierdolnięty.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 24. Data: 2010-06-10 20:35:42
    Temat: Re: jak obnizyć temperature na poddaszu OT
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej S. wrote:

    > Cos w tym jest, ze wielodzietni nienawidza TVN ;) Tylko te 2 zonki
    > jakos psuja stereotyp.

    To norma u prawicowców.

  • 25. Data: 2010-06-10 20:39:29
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > To norma u prawicowców.

    Hm, słusznie, lewicowcy sprowadzili człowieka do poziomu małpy.

  • 26. Data: 2010-06-10 20:51:30
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Thu, 10 Jun 2010 07:41:26 +0200, "Rafał" <a...@c...nospam.pl>
    wrote:

    >Mam akwaria w których woda doszła juz do 28stopni.Czy zasłonięcie okien
    >roletami cos da?
    >Czy otwierać/uchylać okna skoro na zewnatrz jest 30 stopni?

    z praktyki piwowarskiej (gdzie trzeba utrzymac rozne ciekawe
    temperatury np. 10 stopni niezaleznie od warunkow zewnetrznych)
    nie wiem jakie masz duze i pojemne te akwaria, ale mozesz obudowac
    czasowo plytami ze styropianu + meijsce, gdzie raz dziennie bedziesz
    wstawial obok akwarium butelke zamrozonej wody.

    wiem ze glupio brzmi, ale 20l nastawioego piwa mozna utrzymac w
    temperaturze 20stopni za pomoca zmieniania raz na dobe dwoch butelek
    2l pet, ktore zamrozily sie wczesniej w zamrazalniku).

    do rozwiazania pozostaje kwetsia napowietrzania wody, ale to cienkim
    wezykiem z zewnatrz mozesz zalatwic.

    poczytaj sobie co wypluj wujek google:
    http://www.browar.biz/forum/archive/index.php/t-4128
    6.html
    http://www.browar.biz/artykuly.php?id=114

    estetyka taka sobie, ale styropian jest tani, technologia jest tania a
    pozniej wywalisz lub zachowasz na kolejne upalne lata

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 27. Data: 2010-06-11 05:58:47
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > Hm, słusznie, lewicowcy sprowadzili człowieka do poziomu małpy.

    A dali wykształcenie Panslaviście
    ;)

    Pozdrawiam emarcin

  • 28. Data: 2010-06-11 06:28:41
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "emarcin" <e...@t...pl> wrote in message

    > A dali wykształcenie Panslaviście
    > ;)
    >
    > Pozdrawiam emarcin

    GWno prawda - przed IIWŚ Gorliczanie mieli swoje kluby na uniwersytetach
    w Lwowie i Krakowie, gdyż prawie 100% absolwentów gorliskich szkół średnich
    wstępowało na wyższe uczelnie. Moje wykształcenie to 10% pracy nauczycieli w
    szkołach, reszta to samokształcenie.

  • 29. Data: 2010-06-11 09:45:47
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

> [...]
    > końcu chodzi o zachowanie nieraz bardzo drogich rybek w zdrowiu przy życiu.
    > Doraźnie można wrzucać od czsu do czasu kostkę lodu rybom, o ile są

    Abstrahując od reszty wypowiedzi twoich i innych jak kostka lodu ma
    schłodzić 100litrowe akwarium ? tam by trzeba było całą powierzchnię
    zapaćkać tym lodem.

  • 30. Data: 2010-06-11 09:48:04
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon Łuczak" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Abstrahując od reszty wypowiedzi twoich i innych jak kostka lodu ma
    > schłodzić 100litrowe akwarium ? tam by trzeba było całą powierzchnię
    > zapaćkać tym lodem.

    Ale zamrozona dwulitrowa butelka pet(pełna oczywiście) to juz powinna
    schłodzić