  • 81. Data: 2012-06-08 23:18:59
    Temat: Re: jak połączyć przewód w ziemi?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.06.2012 23:00, Kris pisze:

    > Poprzednio coś pocielo moja wypowiedż więc teraz ponowiam;
    > Niezły jestes.
    > Wielokrotni uwagę zwracałes że moje posty smiecą bo za dłuie

    3 razy piszesz w kółko to samo i takim samym bełkotem...

    Może wytrzeźwiej wreszcie?

  • 82. Data: 2012-06-08 23:19:49
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    ps.com...
    napisał:

    > Sorki, czasem nie mogę się powstrzymać przed karmieniem trolli ;)
    >
    > Tak zabawnie się rozsypują...
    Poprzednio coś pocielo moja wypowiedż więc teraz ponowiam;
    Niezły jestes.
    Wielokrotni uwagę zwracałes że moje posty smiecą bo za dłuie itp a sam taki
    śmietnitk z usentu robisz że szkoda gadac.
    Jak kiedykolwiek jeszcze sie w moralizatora usenetu zabawisz to Ciebie do
    wątku dykusji z Jackiem skieruje. Poczytaj na spokojnie i dobrowolnie
    przenieś się na grupę którą Jackowi i Płaszczycu zalożylem a Ty tam sie
    idealnie wpasowaleś.

    Ufoludki tną twoje posty :)

  • 83. Data: 2012-06-08 23:32:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 czerwca 2012 23:18:59 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > 3 razy piszesz w kółko to samo i takim samym bełkotem...
    >
    > Może wytrzeźwiej wreszcie?
    Sam sie dziwie że na trzeżwo Twoje wypociny trawię
    Wielokrotnie regulamin usenetu tu przywolywaleś- więc może go w końcu przeczytaj to
    zrozumiesz co z Tobą nie tak;)

  • 84. Data: 2012-06-08 23:34:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 czerwca 2012 23:19:49 UTC+2 użytkownik Plumpi napisał:

    > Ufoludki tn? twoje posty :)
    Zgodnie z jaką normą?;))

  • 85. Data: 2012-06-08 23:49:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.06.2012 23:32, Kris pisze:

    > Sam sie dziwie że na trzeżwo Twoje wypociny trawię

    Czyli na "trzeżwo" tak język kaleczysz?? Zgroza...

  • 86. Data: 2012-06-09 01:23:04
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-06-07 01:33, kogutek pisze:
    > Mierzyłem. Napięcie próby 500V. Oporność mokrego po wyciśnięciu z pojemnika 20
    > Mega omów. Po zwulkanizowaniu nie mierzalna.

    coś w tym jest. W telekomunikacji, na kablach stosuje się osłony złącza
    termozgrzewalne. Czasami jest tak, że po zgorzeniu takiej mufy izolacja
    spada do 20 - 30 Mom. A to za mało :)
    Wystarczy poczekać z pół godziny i pomiary ok :)

  • 87. Data: 2012-06-09 01:33:30
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-06-07 14:09, Plumpi pisze:
> [...]
    > z ołowiem) w niskich temperaturach tj. poniżej 13,2°C zmienia odmianę
    > alotropową z Beta na Alfa i zamiast cyny o metalicznej, błyszczącej barwie i
    > strukturze metalu, staje się szarym proszkiem, który w ogóle nie przypomina
    > metalu i nie jest w stanie zapewnić połączenia galwanicznego przewodów.
    > To zjawisko nazywa się "zarazą cynową".
    > Następnym razem zanim zaczniesz komuś ubliżać to zastanów się czy aby samemu
    > nie wychodzisz na debila.
    > Teraz przeproś za swoje chamstwo, podziękuj za naukę i spier....

    Znam kable, czy znałem bo się tym nie zajmuję już. Ale kable w izolacji
    ołowianej, mufy ołowiane, wszystko lutowane cyną z domieszką ołowiu.
    Kiedyś widziałem rozbieranie takiej mufy w celu dokonania pomiarów i w
    środku kartka z nazwiskiem niemieckim i datą z drugiej wojny światowej.
    Żyły miedziane i też lutowane. Ale wtedy nie wiedzieli o zjawiskach
    fizycznych tyle co teraz i stosowali lutowanie.
    Do zastosowań domowych jak w tym przypadku lutowanie najpewniejsze moim
    zdaniem. A izolacja no cóż. Najprostszy sposób to taśma izolacyjna,
    samo-wulkanizacyjna i nawet słoik z żywicą jakąś? co by tylko wody nie
    wchłaniała. Są w handlu "mydelniczki" wypełnione czarną mazią, kabel
    wkłada się między te połówki mydelniczki składa się i gotowe. Do ziemi i
    trzyma w moim przypadku, który znam bo u rodziny dawno temu zrobiłem
    już jakieś 15 lat.

  • 88. Data: 2012-06-09 03:00:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 8 Jun 2012 11:21:06 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Sprawdź sobie jak zachowuje się stop cynowo-ołowiowy zawierający ponad 50%
    > ołowiu.

    Sprawdź lepiej jak się zachowuje nirmalny mężczyzna oglądający zdjęcia
    kobiet, onanisto prawiczkowy.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 89. Data: 2012-06-09 14:53:30
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3W8McG$1GL@mike.oldfield.org.pl...

    > Sprawdź lepiej jak się zachowuje nirmalny mężczyzna oglądający zdjęcia
    > kobiet, onanisto prawiczkowy.

    Z całą pewnością nie tak jak ty.
    Ponadto nudzi mnie już swoje biadolenie.

  • 90. Data: 2012-06-09 14:56:50
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    wiadomości news:c1.01.3W8McG$1GL@mike.oldfield.org.pl...

    > Sprawdź lepiej jak się zachowuje nirmalny mężczyzna oglądający zdjęcia
    > kobiet, onanisto prawiczkowy.

    Z całą pewnością nie tak jak ty, bo nim nie jesteś.
    Ponadto nudzisz już mnie swoim biadoleniem.