  • 11. Data: 2018-03-06 21:58:02
    Temat: Re: jak przymocowalibyście takie coś
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podaj nazwe kleju.

  • 12. Data: 2018-03-07 07:50:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Podaj nazwe kleju.

    https://eszyby.pl/pol_pm_klej-do-szyb-BOLL-tuba-310m
    l-3-godziny-10297_1.jpg

    proszę bardzo
    ToMasz

  • 13. Data: 2018-03-07 08:23:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Podaj nazwe kleju.

    Użyłbym czegoś do uszczelniania dachu. Te czarne mazidła wyglądające jak
    silikon.

    --
    MN

  • 14. Data: 2018-03-07 08:35:19
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.
    Mam w piwnicy kawałek "śpiącego policjanta".Pomijam fakt,jak tam wlazł,
    ale:odcinek 50cm był pzyśrubowany do asfaltu czterema wkrętami 10x120, z
    kołkami.Te wkręty jeszcze tam są.Droga gminna, ,zwykły ruch.
    Jeżeli o mnie chodzi, to wyjąłbym stosowne elementy kostki, rurą (100-120 mm)
    wybił otwór 30 cm głębokości, zapełnił betonem i w to dopiero mocował szpilkami
    krawężniki.Inaczej po kilku użyciach kostka pęknie, albo ( bo może blisko
    krawężnika) powstanie pozioma szczelina.
    No, chyba, że to tylko ozdoba.
    Pozdro.abomito

  • 15. Data: 2018-03-07 11:51:24
    Od: quent <x...@x...com>

    Jest mi to potrzebne do tego:
    http://178.182.254.185/moments/mo/sharing/ufVsp39Cj

    Docelowo na przyczepce ma być łódka.
    Podjazd jest pochyły lekko i potrzebuję na końcu blokadę aby niehamowana
    przyczepka się nie zsunęła niżej.
    Skłaniam się ku pomysłowi wbicia długich nagwintowanych/zaostrzonych
    prętów + podkładka i nakrętka.

    Dzięki

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 16. Data: 2018-03-07 12:42:14
    Od: abomito <a...@w...pl>

> [...]
    > przyczepka się nie zsunęła niżej.
    > Skłaniam się ku pomysłowi wbicia długich nagwintowanych/zaostrzonych
    A ja bym się skłaniał do kątowników dwóch, każdy tak o wymiarach 250x500 mm. Sądzę,
    że prościej było zrobić, niż kupić.
    W czym rzecz: kiedyś każdy wóz konny miał hamulec: łopatę węglówkę, uwiązaną
    przy tylnym kole.Jeśli wóz zaczynał jechać szybciej niż koń, kierowca kładł
    łopatę pod koło.Nawet na bruku zwalniał.Potem było "nazad!" i łopata wracała
    na miejsce.
    Jeśli dasz kawał blachy tak długi, żeby koło na nim stało, to wystarczy małe
    podgięcie w górę żeby koło się zablokowało.Na wszystkie wszelkie wypadki, to
    niech ma te 250 mm w górę.
    Mocować to można ( na jedno koło, a masz dwa) czterema śrubami(albo nawet
    sześcioma- dwie z tyłu), nie dwoma , więc siła się rozłoży na większą
    powierzchnię..A że całą pracę będzie robiła przyczepa,a nie podłoże, więc te
    śruby nie muszą być jakieś olaboga.A te nakładki możesz dać na końcach, żeby
    dzieci widziały, bo o rant blachy można się solidnie przyuważyć.
    Pozdro.abomito