  • 61. Data: 2012-09-27 14:46:26
    Temat: Re: kolektory słoneczne w układzie grawidacyjnym
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    news:k41evj$lt0
    Czesc ;-)
    > nigdy nie widzialem rozerwanego przewodu hamulcowego metalowego, natomiast
    > gumowy owszem i nie raz.

    Ja tez. nie widzialem, ale mialem okazje przezyc rozerwanie, to nie sa
    rzadkie przypadki, czeste sa przypadki korodowania nawet w nowych autach.

    pozdrawiam
    Adams

  • 62. Data: 2012-09-27 17:39:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Nie przypominam sobie żebym pisał o stosowaniu węży gumowych tylko
    ciach bzdety.
    > wyjątkiem jakiś szczególnych przypadków przeciwwskazania żeby
    > powszechnie nie stosować węży gumowych w instalacjach solarnych.

    dużo słów mało rozsądnej treści i kompletny brak odpowiedzi na proste
    pytanie.

  • 63. Data: 2012-09-27 20:11:27
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > ciach bzdety.
    >

    > dużo słów mało rozsądnej treści i kompletny brak odpowiedzi na proste
    > pytanie.

    Widzisz Marek, gdyby to sie jakos bronilo to biedak mialby pare argumentow
    do dyskusji, a tak palnie cos i udaje, ze go nie ma. Zeby chociaz wiedzial o
    czym mowi. Pociagnie tylko kreche z rana i wieczora, tym natchniony skrobnie
    jakas tworcza mysl o suwnicach, zurawiach i dzwignicach, by przez reszte
    dnia dziwi sie jak mogl cos takiego publicznie prezentowac.
    Ale zeby nie bylo tak pesymistycznie, to widac, ze na gownie i muchach zna
    sie jak malo kto.

    Pozdro.. TK

  • 64. Data: 2012-09-27 21:46:46
    Od: k...@v...pl

    W dniu czwartek, 27 września 2012 13:58:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    ps.com...

> [...]
    >
    > kazdym innym miejscu stosuje sie przewody metalowe. Powiem Ci jeszcze cos,
    >
    > nigdy nie widzialem rozerwanego przewodu hamulcowego metalowego, natomiast
    >
    > gumowy owszem i nie raz. To samo z przewodami ukladu chlodzenia. Dokladnie
    >
    > wczoraj klient odebral gumowy przewod ukladu chlodniczego, co sie stalo?
    >
    > Zwyczajnie pekl. Nie zdarza sie to przewodom metalowym, ktore w takich
    >
    > instalacjach miejsce swoje znajduja. O koparkach i miejscach gdzie stosowane
    >
    > sa przewody gumowe nie wspomne.

    > Owszem, bo tam nie ma ruchomych polaczen i nie ma zadnego uzasadnienia do

    Jak Maniek nie wiesz to nie pisz. Chcesz się dowiedzieć to idz na fora gdzie piszą o
    starych samochodach to Ci powiedzą. Powszechne stosowanie przewodów elastycznych w
    hamulcach to wynalazek okołowojenny. Przy wahaczach były przed przewodami gumowymi
    odpowiednio ukształtowane rurki miedziane. Były również hamulce uruchamiane linkami.
    Miało to nawet swoją nazwę. Nazywało się hamulce mechaniczne. Tak jak teraz jest
    tylko ręczny na linkę to i hamulce w przednich kołach też były uruchamiane linkami.
    Dalej rzeźbisz w gównie. Nie masz żadnych argumentów przeciwko wykorzystaniu
    przewodów gumowych w tym konkretnym zastosowaniu. Na dodatek udajesz że nie widzisz
    informacji o stosowaniu w budownictwie przewodów elastycznych.

  • 65. Data: 2012-09-27 21:59:42
    Od: k...@v...pl

    W dniu czwartek, 27 września 2012 20:12:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >
    > dnia dziwi sie jak mogl cos takiego publicznie prezentowac.
    >
    > Ale zeby nie bylo tak pesymistycznie, to widac, ze na gownie i muchach zna

    To Ty z Dyjorem nie macie żadnych argumentów. Ciency jesteście jak guma w starych
    majtkach.I nawet jak sobie założycie grupę wsparcia to nic Wam to nie da. Dwóch
    niedouczonych, nie kreatywnych nic nie wymyśli. Taki model ograniczonego umysłowo
    robola reprezentujecie. Ojce sierpem zboże ścinali to tak ma być zawsze. A teraz może
    któryś z was napisać o cytatach. Mam to w dupie.

  • 66. Data: 2012-09-27 22:50:41
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    >udajesz że nie widzisz informacji o stosowaniu w budownictwie przewodów

    Czy chcesz mi powiedziec, ze wykorzystywana przed wojna felga drewniana
    bedzie rownie dobra jak stalowych i aluminiowa?
    Naprawde nie mam pojecia o czym piszesz. Stosowanie przewodow elastycznych
    to efekt postepu, ewolucji, ale to nie znaczy, ze sa lepsze od stalowych
    zawsze i wszedzie. Naprawde nie widziales rozerwanego elastycznego przewodu
    hamulcowego? Rozerwanego przewodu hudraulicznego w sprzecie budowlanym czy
    rolniczym? Ja akurat mam posrednio z tym stycznosc, bo jak ktos przychodzi i
    mowi, ze pekl mu przewod gumowy w koparce i w ciagu sekundy poszlo w pole 50
    litrow oleju, to ja naprawde wiem po co do mnie przychodzi.

    TK

  • 67. Data: 2012-09-27 22:55:09
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    >to tak ma być zawsze. A teraz może któryś z was napisać o cytatach. Mam to

    Masz racje. To, ze mozna po nich deptac, masz racje. To, ze sie rozciagnal
    jak glikol zamarznie, masz racje. To, ze mozna je trzymac w reku kiedy
    plynie nimi woda o temp. 100 stopni nie masz racji, ale lekarz kazal, wiec
    masz racje. pol atmosfery i temp. ponizej 100 stopni tez masz racje. Wogole
    masz racje. Masz racje i masz racje. Jestes wielki i masz racje. O ja
    pierdziu jaka Ty masz racje. I jeszcze masz racje. I na gownie znasz sie jak
    malo kto tez masz racje. Generalnie to masz racje.

    TK

  • 68. Data: 2012-09-28 01:46:43
    Od: k...@v...pl

    W dniu czwartek, 27 września 2012 22:56:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    >
    > pierdziu jaka Ty masz racje. I jeszcze masz racje. I na gownie znasz sie jak
    >
    > malo kto tez masz racje. Generalnie to masz racje.

    Wiem ze mam rację. Dodaj jeszcze że jak ktoś chce zmieniać położenie kolektora. A jak
    stoi na ziemi to dlaczego nie pokombinować z ustawieniem, to też mam rację że
    elastyczne lepsze. I przestań się produkować z pękającymi wężami w traktorach. Idź na
    grupę traktory. Tutaj o kolektorze piszemy.

  • 69. Data: 2012-09-28 09:18:06
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > Wogole

    >Wiem ze mam rację. Dodaj jeszcze że jak ktoś chce zmieniać położenie

    A ktos chce? Pisal o tym moze?

    > A jak stoi na ziemi to dlaczego nie pokombinować z ustawieniem, to też mam
    > rację że elastyczne lepsze.

    No, dodaj jeszcze, ze moze byc zwijany na bebnie gdyby na noc chcial do
    garazu chowac bez rozlaczania.

    > I przestań się produkować z pękającymi wężami w traktorach. Idź na grupę
    > traktory.

    Czyli wiesz, ze pekaja? Matko, jakim cudem, przeciez mialy nie pekac? :-DDDD

    >Tutaj o kolektorze piszemy.

    Piszac o cisnieniu 0,5 atmosfery, niecalych 100 stopniach, o gumowych wezach
    ktore mozna trzymac golymi rekoma kiedy plynie przez nie ciecz o temp. 100
    stopni, wykazales, ze nie piszesz o kolektorach. Wiec moze Ty idz na grupe
    tak czesto przez Ciebie wspominana z nostalgia o gownie i muchach.

    TK

  • 70. Data: 2012-09-28 11:27:03
    Od: k...@v...pl

    W dniu piątek, 28 września 2012 09:20:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    >
    > stopni, wykazales, ze nie piszesz o kolektorach. Wiec moze Ty idz na grupe
    >
    > tak czesto przez Ciebie wspominana z nostalgia o gownie i muchach.

    Według moich doświadczeń pękają tylko węże niskiej jakości. Jak takie sprzedajesz to
    źle świadczy o Tobie. Może zamów nie pękające. A tak ogólnie to głupoty piszesz. Nie
    ma się co dziwić jak z Netu całą niewiedzę masz.