  • Data: 2017-11-09 16:52:33
    Temat: monitoring na zadupiu
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę, Szanowne Grono o jakąś pomoc w wyborze.
    Dom w lesie, w telefonie zasięg prawie zero. Wywaliłem antenę na dach i
    podłączyłem do routera.
    Na Aero2 zasięg pełny w 3g i trochę na LTE. Prędkość łącza mniej więcej 15
    down i 3 up. Dziwnym trafem to więcej niż na łączu stałym u mnie w domu, w
    centrum miasta od Netii...
    Na T-Mobile pełny zasięg 3g i 3/4 na LTE. Prędkość łącza ok 26 down i 7 up.
    Łącze stałe proponuje mi Orange max 10 down i 1 up.

    Chciałbym sobie podpiąć 2-3 kamery i mieć podgląd na żywo, bez dźwięku.

    No i teraz czy na tym Aero2 sie da?
    Jeśli sie na kartach GSM nie da kamer internetowych to czy da sie np, zestaw
    z rejestratorem?
    Jesli sie nie da to musze zainwestować w łącze stałe a za te gówniana
    prędkość Orange chce mnie skroić 90 pln /miesiąc :(