  • 1. Data: 2015-02-11 11:08:12
    Temat: "odchodzące" listwy sciana/podłoga
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    listwy powinny tak przylegac do sciany -> http://i.imgur.com/r7pogZo.png
    ale tu i tam z czasem zaczely "odchodzic" : http://i.imgur.com/Q3F1R67.jpg

    czym/jakim klejem to poprzyklejac?
    duzo takich "odejsc" nie ma, wiec klej nie w puszkach 50 litrow :), ale tez
    (b. ważne): warto, by po przyklejeniu nie trzeba bylo wieki przytrzymywac az
    sie przyklei/utwardzi, raczej cos szybkiego, to w sumie pare miejsc...
    Ale nie dyskutuje, slucham, co mozliwe, a polecane.

  • 2. Data: 2015-02-11 13:00:11
    Temat: Re: "odchodzące" listwy sciana/podłoga
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > listwy powinny tak przylegac do sciany -> http://i.imgur.com/r7pogZo.png
    > ale tu i tam z czasem zaczely "odchodzic" : http://i.imgur.com/Q3F1R67.jpg

    > czym/jakim klejem to poprzyklejac?

    Dowolny klej montażowy w tubce typu "ośmiorniczka".

> [...]
    > pare miejsc...
    > Ale nie dyskutuje, slucham, co mozliwe, a polecane.

    Jak listwa i ściana prosta to trzymać nie trzeba wcale. Jeśli jednak listwa
    od wilgoci się wypaczyła i teraz trzeba ją mocno dociskać aby wróciła na
    swoje miejsce to bez trzymania się nie obejdzie - najprościej postawić
    zgrzewkę wody mineralnej.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2015-02-11 13:55:42
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu środa, 11 lutego 2015 11:37:55 UTC+1 użytkownik 1634Racine napisał:
> [...]
    > sie przyklei/utwardzi, raczej cos szybkiego, to w sumie pare miejsc...
    > Ale nie dyskutuje, slucham, co mozliwe, a polecane.

    Jeśli nie były klejone do cegły (czy z czego tam jest ściana) to żaden klej nie da
    rady. Naprężenia wcześniej czy później oderwą farbę/tynk czy co tam będzie.
    Jedyny 100% skuteczny środek to wkręt.

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2015-02-11 17:32:34
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-02-11 o 11:08, 1634Racine pisze:
    [...]

    Hehe, a już myślałem, że nie ta grupa mi się kliknęła... ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 5. Data: 2015-02-11 22:36:57
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    Ergie in news:mbfg8v$bf1$1@node2.news.atman.pl
    > Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Dowolny klej montażowy w tubce typu "ośmiorniczka".

    juz mi podpowiedziano ALLCON 10 BEKO, mocny i szybki w schnieciu

    > Jak listwa i ściana prosta to trzymać nie trzeba wcale. Jeśli jednak
    > listwa od wilgoci się wypaczyła i teraz trzeba ją mocno dociskać aby
    > wróciła na swoje miejsce to bez trzymania się nie obejdzie -

    listwy tylko troche odchodza od sciany, na fotce jest odejscie wymuszone,
    ok. 5x razy wieksze od naturalnego.