  • 1. Data: 2015-02-11 11:08:17
    Temat: reperacja wyłącznika-iskrownika w kuchence z Ikeii
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    kuchenka z Ikeii jest standardowa: http://i.imgur.com/parVOAz.png

    zepsul sie/przepalil wylacznik-iskrownik elektryczny do zapalania gazu, w
    czerwonej obwodce zaznaczylem miejsce po jego zdemontowaniu:
    http://i.imgur.com/EJEdKpt.png
    (btw: tak wyglada kolekcja elementow iskrownika "luzem" ->
    http://i.imgur.com/r0gT2Q5.png - cos tam przepalone, cos zginelo, czegos
    brak, to juz smieci...)

    Jak to zreperowac? gdzies sie kupuje taki "iskrownik" w calosci? ikea? w
    innym miejscu?

  • 2. Data: 2015-02-11 13:04:31
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jak to zreperowac? gdzies sie kupuje taki "iskrownik" w calosci? ikea? w
    > innym miejscu?

    W sieci :-)
    Najpierw sprawdź kto tę kuchenkę wyprodukował. Ikea sprzętu nie robi tylko
    "branduje". Swego czasu sporo sprzętu robił dla nich Whirpool i były to
    kopie 1:1 różniące się tylko napisem na obudowie. Może w tym przypadku też
    tak jest.

    Jak poznasz producenta to albo allegro albo north.pl

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2015-02-11 13:07:10
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Ps. element którego szukasz to nie "iskrownik" sam w sobie ale "przycisk
    iskrownika". Tu masz przykład:

    http://north.pl/karta/przycisk-iskrownika-do-kuchenk
    i-whirlpool-481227618335,2IX-0D-CL2D-0CS.html

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2015-02-11 22:37:40
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    Ergie in news:mbfgm1$bot$1@node2.news.atman.pl
    > Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup
    > Ps. element którego szukasz to nie "iskrownik" sam w sobie ale "przycisk
    > iskrownika".

    wiem, wiem, to oczywiscie nie sam iskrownik, niechlujnie to opisalem.
    kuchnia = ikea-Whirpool.

    > Tu masz przykład:
    > http://north.pl/karta/przycisk-iskrownika-do-kuchenk
    i-whirlpool-4812276183
    > 35,2IX-0D-CL2D-0CS.html

    i zdaje sie, ze bingo, to jest to, dzieki :)
    (z lewej sklepowy, z prawej ten zepsuty przycisk -->
    http://i.imgur.com/mo7rfcF.png )

    btw: głupi pstryk prawie 70 zł ????

    Ale:
    w szczątkach zepsutego/przepalonego przycisku widze takze taki element -->
    http://i.imgur.com/iZvh3RB.png, upalony, a te dwa sterczace kikuty
    kabelkowe, to koncowki dwoch przewodow, ktore sa w kuchence, zostal po
    prostu odciety.... Zdaje sie, ze w czasach swietnosci ten plastykowy
    elemencik byl zamontowany "na wsuw" na przycisku:
    http://i.imgur.com/cQY2Jdz.png, laczyl kable w kuchence z przyciskiem.
    Tego elementu to zdaje sie w kupowanym komplecie pt. przycisk - nie
    bedzie...
    Osobno mozliwy do kupienia...?
    Z tym, ze nie za bardzo widze mozliwosc podpiecia w nim kabelkow
    kuchenkowych, te upalone kikuty zdaja sie byc w nim wklepane na stałe,jakby
    przylutowane, wiec jak w ewentualnym nowym je zameldowac?

  • 5. Data: 2015-02-11 23:52:59
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2015-02-11 21:37, 1634Racine <1...@1...pl> wrote:
> [...]
    > http://i.imgur.com/cQY2Jdz.png, laczyl kable w kuchence z przyciskiem.
    > Tego elementu to zdaje sie w kupowanym komplecie pt. przycisk - nie

    Tak. Szukaj pod hasłem "konektor żeński".

    > Z tym, ze nie za bardzo widze mozliwosc podpiecia w nim kabelkow
    > kuchenkowych, te upalone kikuty zdaja sie byc w nim wklepane na stałe,jakby
    > przylutowane, wiec jak w ewentualnym nowym je zameldowac?

    Normalnie się je zaciska odpowiednią zaciskarką, ale na jeden raz to
    można spokojnie kombinerkami albo przylutować.

  • 6. Data: 2015-02-12 03:49:06
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    Przyjazny in news:mbgmgb$l6f$1@mx1.internetia.pl
    [.....................]
    > Tak. Szukaj pod hasłem "konektor żeński".

    niezly bal bedzie z szukaniem, nie za bardzo widze, zeby cokolwiek stąd
    chocby -> http://tinyurl.com/nburngk pasowalo do tego akurat przycisku.

  • 7. Data: 2015-02-12 23:04:39
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2015-02-12 02:49, 1634Racine <1...@1...pl> wrote:
> [...]
    > [.....................]
    >

    > niezly bal bedzie z szukaniem, nie za bardzo widze, zeby cokolwiek stąd

    Przecież one wszystkie pasują do tego co pokazałeś na zdjęciu, tylko
    zmierz szerokość tego metalowego co wystaje?

    Wskazówka: kabel wkładasz w tę węższą część, a ta szersza obejmuje tę
    blaszkę którą masz na przycisku.

  • 8. Data: 2015-02-24 16:16:29
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    Przyjazny in news:mbj81n$gcq$1@mx1.internetia.pl
> [...]
    > zmierz szerokość tego metalowego co wystaje?
    > Wskazówka: kabel wkładasz w tę węższą część, a ta szersza obejmuje tę

    czy to mozliwe, ze tak zalozone dwa konektory ->
    http://i.imgur.com/AbcMpTR.png (na foto zalozone pogladowo,niestarannie), po
    dokladnym zalozeniu przylegajace do siebie sciankami - dają przebicie? po
    zainstalowaniu ich udalo sie otrzymac pare dobrych pstrykow
    wylacznika-iskrownika,ale po chwili strzelilo i to ewidentnie przy
    wylaczniku, czerwone scianki konektorow osmalone.Sa za blisko siebie?
    przebicie?