  • 31. Data: 2014-04-30 15:12:14
    Temat: Re: pompa ciepla powietrze -woda - i znow dogrzewanie cwu w lecie
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 30.04.2014 o 10:06 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > Wed, 30 Apr 2014 10:01:29 +0200, janusz_k

    > Owszem, ale bubel może trafić się też w renomowanej firmie.
    Zgadza się, tyle że na 100 sprzedanych w dobrej firmie będzie 1 góra 2
    bubel, w marnej 10-15 a nawet więcej. Dlatego napisałem że zależy jak się
    trafi przy tanim sprzęcie. A co do marnej jakości to dopiero
    dowiedzielismy się od faceta z serwisu co sie dzieje i dlaczego z tymi
    tanimi splitami.

    > BTW W zeszłym tygodniu szukałem statystyk zużycia prądu przez
    > użytkowników
    > PC i znalazłem przy okazji informację, że w PC dobrej marki padła
    > sprężarka
    > scroll po 12 latach. Koszt zakupu nowej z wymianą 2500 zł. :P
    12 lat to taki średni wynik.

    > W tym wypadku jednak by się przydał inwerter, choćby jakiś dwustanowy.
    Po co?

    > Ciekawe czy dałoby się na własną rękę dopiąć falownik do tej sprężarki.
    Dać się pewnie da ale stracisz gwarancję, bo trzeba by go wpiąć wewnątrz
    przed samą sprężarką.

    --

    Pozdr
    Janusz