  • 21. Data: 2020-08-14 06:24:47
    Temat: Re: potrzebuję dużego kosztorysu
    Od: "P_P" <p...@x...onet.pl>

    Użytkownik "P_P" <p...@x...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5f360c2b$0$541$65785112@news.neostrada.pl

    > o kosztrorysach.

    o kosztorysach

  • 22. Data: 2020-08-14 18:46:49
    Od: a...@i...pl

    W dniu piątek, 14 sierpnia 2020 05:59:41 UTC+2 użytkownik P_P napisał:
    > Użytkownik <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    ups.com

    > Widzę, że nie masz pojęcia o kosztrorysach.

    Możliwe.
    I właśnie dlatego szukam specjalistów z tej branży.

    Na tym polega moja praca:
    analiza problemu, konsultacje z zainteresowanymi (docelowymi użytkownikami) -> plan i
    dopiero realizacja.

    Z dupy nie strzelam, dlatego moje aplikacje są finalnie
    wybitnie użyteczne: czyta perfekcja!

  • 23. Data: 2020-08-15 04:52:26
    Od: a...@i...pl

    W dniu piątek, 14 sierpnia 2020 06:25:04 UTC+2 użytkownik P_P napisał:
    > Użytkownik "P_P" <p...@x...onet.pl> napisał w wiadomości

    > o kosztorysach

    znalazłem jeden kosztorysik - około miliona zł tylko:

    https://easyupload.io/wb6nq1

    60 stroniczek zaledwie, i tylko 200 materiałów...
    i do tego z wyliczeniami obmiarów.

    dobry?