  • 1. Data: 2012-06-08 15:27:42
    Temat: prysznic - deszczownica czy zwykła słuchawka
    Od: adamw777 <a...@g...pl>

    Nie chodzi o estetykę, ale oszczędność wody. Co zużywa mniej? A może to
    porównywalne ilości?

    Adam

  • 2. Data: 2012-06-08 19:56:10
    Temat: Re: prysznic - deszczownica czy zwykła słuchawka
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu piątek, 8 czerwca 2012 15:27:42 UTC+2 użytkownik adamw777 napisał:
    > Nie chodzi o estetykę, ale oszczędność wody. Co zużywa mniej? A może to
    > porównywalne ilości?

    A do czego zużywa mniej wody?
    To nie są urządzenia będące zamiennikami.
    Pod deszczownicą przyjemnie można się relaksować, słuchawka służy przede wszystkim do
    mycia, a przy odrobinie samozaparcia może udawać deszczownicę.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2012-06-08 20:18:29
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > Nie chodzi o estetykę, ale oszczędność wody. Co zużywa mniej?

    Deszczownicą nie opłuczesz się tak szybko jak słuchawką.
    Więc słuchawka zużywa mniej wody.
    Chcesz oszczędzać? Proponuję słuchawkę i odpowiednią metodę:
    Opryskujesz się szybko wodą, zakręcasz kran, namydlasz cały i potem
    spłukujesz. 5L wody pójdzie na mycie.
    Pozdro.

  • 4. Data: 2012-06-08 20:35:52
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "symantecghost" <s...@g...pl> wrote in message

    > Deszczownicą nie opłuczesz się tak szybko jak słuchawką.
    > Więc słuchawka zużywa mniej wody.

    Tu są tacy co sie kąpią co drugi dzień - to też wyjście :-)
    A w ogóle to trzeba kupić panel i na nim sobie ustawiać.

  • 5. Data: 2012-06-08 21:26:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adamw777 wrote:
    > Nie chodzi o estetykę, ale oszczędność wody. Co zużywa mniej? A może
    > to porównywalne ilości?

    deszczownice z natury są nie oszczędne, daj duże strumienie wody...

  • 6. Data: 2012-06-08 21:30:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.06.2012 15:27, adamw777 pisze:
    > Nie chodzi o estetykę, ale oszczędność wody. Co zużywa mniej? A może to
    > porównywalne ilości?

    "Słuchawki" możesz używać precyzyjniej _i_ przy właściwych uchwycie
    używać jak deszczownicy.

    Tak czy inaczej wiele zależy od użytkownika.

  • 7. Data: 2012-06-08 21:34:36
    Od: "mihal" <f...@s...rt>

    >przy odrobinie samozaparcia może udawać deszczownicę.

    Przy zaparciach lepsza słuchawka - łatwiej na lewatywe przerobić :)

  • 8. Data: 2012-06-08 23:30:18
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > Chcesz oszczędzać? Proponuję słuchawkę i odpowiednią metodę:
    > Opryskujesz się szybko wodą, zakręcasz kran, namydlasz cały i potem
    > spłukujesz. 5L wody pójdzie na mycie.
    > Pozdro.

    też tak robię i potwierdzam, że idzie bardzo mało wody,
    dawniej długo ale teraz wole oszczędzać Matkę Naturę:)

  • 9. Data: 2012-06-09 12:21:10
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Pomijając wszystkie aspekty, o których koledzy pisali, jest jeszcze
    jedna niedogodność.
    Jeżeli zamontujesz tylko deszczownicę, to będziesz miał kłopot z umyciem
    kabiny/wanny/czegokolwiek. Przekonałem się na własnej skórze, jak ważne
    jest posiadanie kawałka elastycznego węża i możliwości spłukania choćby
    całej łazienki, jak trzeba.

    __
    Pzd,
    Irek.N.

  • 10. Data: 2012-06-09 18:22:03
    Od: scruffty <s...@z...pl>

    Dnia Sat, 09 Jun 2012 12:21:10 +0200, Irek N. napisał(a):

    > Pomijając wszystkie aspekty, o których koledzy pisali, jest jeszcze
    > jedna niedogodność.

    I kolejna: zapomnieć się i wejść pod deszczownicę bez spuszczenia resztki
    zimnej wody z rury to niezbyt przyjemne doświadczenie, mocno orzeźwiające.

    scruffty