  • 21. Data: 2009-01-09 10:02:05
    Temat: Re: przepływowe podgrzewacze gazowe
    Od: "kopajt ;-\)" <n...@...maila.gov>

    Sebcio wrote:
> [...]
    >
    > Tak połączone dwa podgrzewacze mają kilka zalet. Po pierwsze awaria
    > gazowego nie pozbawia mnie ciepłej wody - teoretycznie 15l to nieduży
    > zasobnik, ale wystarczy w większości wypadków a i nawet krótki
    > prysznic da się wziąć w ciepłej wodzie. Grzałka 2kW powoduje że te
    > 15l szybko się nagrzewa. Po drugie dużo szybciej po odkręceniu kurka
    > mam ciepłą wodę. Po trzecie nawet jak wyłączą prąd, przez jakiś czas
    > woda w zasobniku utrzymuje ciepło. To ważne gdy ma się gazowy
    > ogrzewacz z zasilaniem sieciowym. Te "wypasione" tak niestety mają -
    > awaria prądu wyłącza grzanie wody gazem.

    Mam podobny problem - ogrzewacz gazowy jest na innej kondygnacji i mija
    trochę czasu zanim z kranu popłynie ciepła woda. Proszę o jakieś informacje
    czy ten Ariston jest podłączony na rurę z wodą którą płynie ciepła woda z
    podgrzewacza gazowego i czy wyłącza się gdy już ciepła woda z podgrzewacza
    gazowego dopłynie do kranu ?

    Pozdrawiam
    kopajt

  • 22. Data: 2009-01-09 13:23:55
    Od: marrgol <m...@g...com>

    On 2009-01-09 09:31, e-Shrek wrote:

    > Tzn?

    Tzn co? Jak często? Nie wiem, ale widocznie wystarczająco
    często, żeby sami instalatorzy i serwisanci je odradzali...

    > Ogolnie cale agd jest liczone na 5 lat ;-)

    Podgrzewacz na 5 lat? Chyba żartujesz? Mój poprzedni pracował
    33 i nadal by pracował, gdyby współdomowniczka nie ubzdurała
    sobie, że pora zacząć się bać starucha... A święty spokój jest
    bezcenny... ;-)

    --
    mrg

  • 23. Data: 2009-01-09 18:05:29
    Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl>

    Użytkownik "e-Shrek" napisał :

    > Ja mam wersje Junkersa z hydrogeneratorem. Na razie bez problemow, choc
    > w sumie tylko pol roku. Bateryjki ponoc za czesto padaja, to pewnie
    > zalezy od sposobu korzystania z piecyka, ale ...
    >
    > A co do niezawodnosci, to najlepiej ten ze "swieczka" ;-) Tanie, po
    > kilkanascie lat zyja ;-))

    Oczywiście, tylko...
    - po pierwsze, brak do nich części (taka membrana do MORA 371, która
    wystrzeliła mi w świeta jest nie do zdobycia);
    - po drugie, płomień też ciągnie gaz 24 godz. na dobę. Wyliczyli , że to
    w sumie w granicach 180-200 m3 na rok. Jak policzymy średnio x 2,5 zł
    to wyjdzie prawie pół piecyka. Więc po co?

    Pozdrawiam,
    Mel

  • 24. Data: 2009-01-09 21:47:06
    Temat: Re: przepĹ?ywowe podgrzewacze gazowe
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    > Ja tam się nie znam, ale mój Junkers żre baterie niemiłosiernie.
    > Komplet na 2-3 tygodnie. Nigdy więcej.

    Albo konstrukcja Junkersa taka dziwna, albo coś zwalone jesli to Termet.
    Reklamuj na gwarancji jeśli masz.

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2009-01-10 10:58:09
    Temat: Re: przepÄą?ywowe podgrzewacze gazowe
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Irokez napisał(a):

    > Albo konstrukcja Junkersa taka dziwna, albo coś zwalone jesli to
    > Termet. Reklamuj na gwarancji jeśli masz.

    To Junkers od Boscha. Gwarancję to on stracil ładnych parę lat temu. Ale w sumie
    chyba zamiast zawracać sobie nim głowę, zainwestuję w "darmową" ciepłą wodę z
    kolektorów słonecznych. A Junkers byl instalowany dawno temu, i chyba nie nadaje
    sie do ogrzewania wody na dwóch piętrach.

    Ale na zaklęcie z "Seksmisji" zawsze odpala;-)

    --
    Justyna