  • 21. Data: 2020-05-23 13:39:49
    Temat: Re: stary komin jako kanał wentylacyjny. jaki tani wkład?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > W sumie wchodzi tez w gre wymiana kuchenki na elektryczna... (ale troche mi szkoda,
    bo dziala ;) )
    jeśli gotujesz na tej kuchence gazowej, to po wymianie na elektryczną,
    wyjdzie ci drożej. grosze na codzień, tysiące w skali życia

    ToMasz

  • 22. Data: 2020-05-23 14:21:16
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu sobota, 23 maja 2020 13:39:53 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > jeśli gotujesz na tej kuchence gazowej, to po wymianie na elektryczną,
    > wyjdzie ci drożej. grosze na codzień, tysiące w skali życia

    Bardziej nie chce mi sie bawic z wymiana, to taka kilkunastoletnia do zabudowy,
    Mastercook z oddzielnym piekarnikiem, ktory ma "przy okazji" kurki do gazu, czyli
    musialbym wymienic komplet: plyta + piekarnik. programator elektroniczny padl, ale
    przepilem bezposrednio zasilanie, termostat dziala... A obecne elektryczne to
    porazka, w mieszkaniu plyta indukcujna Boscha padla ~2m-ce po koncu 2 letniej
    gwarancji...
    Gazowe sa chyba niezniszczalne (poza elektronika, bez ktorej dzialaja)