  • 21. Data: 2017-01-13 11:38:07
    Temat: Re: tak a propo podłogi
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-01-10 o 11:05, Bolko pisze:
> [...]
    albo o najtańszych pokryciach podłogowych bo jak coś za 30pln/m2 (sosna) sie z
    grubsza tak szybko zuzywa optycznie jak coś za 120pln/m2 (dąb) to w sumie po co
    przepłacać?

    > Tylko że kuzyn widział moja starą podłogę.
    > To samo szwagier tez dał z wysokim połyskiem.
    > Efekt
    > Albo ściągać buty na ulicy
    > Albo składać życzenia przez telefon
    > Bo strach cokolwiek się ruszyć

    A ja powiem tak - kupić jakieś tam panele/deskę, które nam się podobają,
    za niezbyt wygórowaną cenę i... mieć wyj***ne na to, że gdzieś się
    jakieś rysy pojawiają.
    Ludzie... w tych domach ma być życie, a nie spuszczać się nad każdą
    ryską i dziurką, bo dziecko się np. fajnie bawiło. I niech się bawi, od
    tego są dzieci :)
    A panele prędzej czy później i tak kiedyś będzie trzeba
    wymieniać/malować czy co tam kto sobie wymyśli, żeby trochę podreperować
    wygląd.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 22. Data: 2017-01-13 13:58:42
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Też sobie myslę po co te frajerskie ch... chodzą w gajerkach jak lepiej w dresach.

    -----

  • 23. Data: 2017-01-13 23:29:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Wiesz co to jastrych - podłoga pływająca?

    A jakie zalety/wady ma jastrych? Wiem że kładzie się go szybciej niż
    wylewkę no i schnie szybciej :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 24. Data: 2017-01-14 08:16:29
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jastrych to warstwa podłogi - parkietu nie kleisz do styropianu, kleisz albo do
    "stropu", albo do warstwy jastrychu (wylewki) ułożonej (wylanej) na styropianie.
    Podłoga pływająca m.in. zmniejsza przenoszenie hałasu.
    Mozna też wylać jastrych bezpośrednio na strop, dla wyrównania podłoża, bez warstwy
    styropianu, to już nie będzie podłoga "pływająca".
    Styropina może być zastapiony innym materiałem izolacyjnym.

    Zastanawiam się, kiedy w naszym budownictwie wielorodzinnym zaczęto stosować podłogi
    pływające?
    Prawdopodobnie to nie komfort przyszłych użytkowników, lecz chęć prowadzenia
    instalacji natchnęła projektantów i inwestorów.

    Nie wiem, na ile powszechne są podłogi pływające w budownictwe jednorodzinnym.

    -----

  • 25. Data: 2017-01-15 15:47:04
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał

    > Nie wiem, na ile powszechne są podłogi pływające w budownictwe
    > jednorodzinnym.

    Ja takie spotykałem powszechnie w budownictwie jednorodzinnym już 30 lat
    temu.
    Co prawda było to w Niemczech ale od 20 lat mieszkam w Polsce i wszyscy moi
    sąsiedzi, którzy się w tym czasie obok mnie wybudowali i ja sam mamy podłogi
    pływające.
    --
    Tomasz

  • 26. Data: 2017-01-22 15:48:30
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > Co prawda było to w Niemczech ale od 20 lat mieszkam w Polsce i wszyscy
    > moi sąsiedzi, którzy się w tym czasie obok mnie wybudowali i ja sam mamy

    Czyli podsumowując w domku parterowym, dzięki jastrychowi będzie ciszej
    pod ziemią? Coś jeszcze się zyskuje?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 27. Data: 2017-01-22 18:27:09
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu piątek, 13 stycznia 2017 11:38:08 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
    > Ludzie... w tych domach ma być życie, a nie spuszczać się nad każdą
    > ryską i dziurką, bo dziecko się np. fajnie bawiło.

    AMEN