  • 71. Data: 2014-01-29 13:33:38
    Temat: Re: temperatura wody
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Marcin N napisał:

    > Ja nie jestem świadomy, a chętnie bym się dowiedział. Opowiesz na
    > chłopski rozum?

    Znaczy mam wziąć kredki świecowe i ci narysować? Grupa pl.misc.budowanie
    nie dopuszcza zamieszczania binariów - nie zamieszczę więc skanu
    rysunku, niestety musisz podjąć trud przeczytania ze zrozumieniem tego
    co napisałem.

    --
    Darek

  • 72. Data: 2014-01-29 17:49:58
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 29 stycznia 2014 13:33:38 UTC+1 użytkownik Dariusz K. Ładziak napisał:

> [...]
    >
    > nie dopuszcza zamieszczania binariów - nie zamieszczę więc skanu
    >
    > rysunku, niestety musisz podjąć trud przeczytania ze zrozumieniem tego

    Wszystko cacy tylko dalej nie wiadomo skąd po założeniu pompki 40% oszczędności na
    opale.

  • 73. Data: 2014-01-29 21:56:41
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-01-28 13:23, Kris pisze:

    > A mógłbys rozwinąć?
    Ano własnie, bo w gwizdek idzie tylko para:-)

  • 74. Data: 2014-01-29 23:37:52
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Grzegorz napisał(a):
    > Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:lc03j8$sne$1@speranza.aioe.org...
    > /.../

    > /.../
    >
    > Jest takie rozwiązanie.
    > Silnik cieplny w którym za chłodnicę robi woda obiegowa.
    > Np. silnik Stirlinga.
    > Wytworzona moc może zasilać też np. PC

    Ale to już jest nadmierny stopień komplikacji, który właśnie niefunguje
    mi z CO grawitacyjnym. :)