  • 11. Data: 2014-04-22 16:02:58
    Temat: Re: umowa z wykonawca na SSO
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Tomek" <m...@g...com> wrote in message
    news:lj50ih$vou$2@news.task.gda.pl...

    > No właśnie, pytanie czy to jest stosowane w praktyce, jak wyglądają Wasze
    > umowy/gwarancje ?

    Na budowie gwarancja nie istnieje. Zapłacisz i tyle było ich widać. Jak nie
    dopilnujesz teraz to później zostajesz z pasztetem.

  • 12. Data: 2014-04-22 16:08:25
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > Na przykład piwnice będę wylewać z betonu B-30 i na pewno jest norma,
    > która mówi ile ten beton musi odstać zanim uzyska wodoszczelność.

    Beton nigdy nie uzyska wodoszczelności. Beton trzeba izolować z zewnątrz w
    zależności od warunków gruntowych i wodnych.
    Nie wiem czy jest sens lania ścian w całości. Ja bym je murował z bloczków,
    wytynkował twardym szprycem i zaizolował.

    > Umowę mam krotka, czyli od wykonanej roboty +materiały po stronie
    > inwestora.

    Umowa budowlana to fikcja. jak nie dopilnujesz to tak zostanie.

    Przestrzegam przed murowaniem ścian z Porothermu.

  • 13. Data: 2014-04-23 23:20:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > Nie wiem czy jest sens lania ścian w całości. Ja bym je murował z
    > bloczków, wytynkował twardym szprycem i zaizolował.

    wybacz ale są betony wodoodporne... tzw hydrobetony

    i z tego sie robi często części podziemne budynków.

    oczywiście aby uzyskać pełną hydroiolację trzeba stosować pełną technologię.

  • 14. Data: 2014-04-24 02:19:04
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > wybacz ale są betony wodoodporne... tzw hydrobetony

    No tak ale nie w tym partactwie jednorodzinnym czy różnej maści developerce
    :-)