  • 11. Data: 2017-01-01 12:28:20
    Temat: Re: utwardzone miejsce parkingowe - samodzielne wykonanie
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-12-30 o 00:11, Pete pisze:

    > Ja wolę zielony parking nawet za parę zł więcej od betonowego tego
    > czegoś.

    Tylko, że jak to będzie faktycznie parking, to przestanie być zielony.

  • 12. Data: 2017-01-01 13:47:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-01 o 12:28, nadir pisze:

    > Tylko, że jak to będzie faktycznie parking, to przestanie być zielony.

    To samo dotyczy kratki betonowej.

    --
    Pete

  • 13. Data: 2017-01-01 14:09:25
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Kris wrote:

    > Masz coś do Multipli?;)

    Fiat Multipla - brzydkie kaczątko!
    Multipla jest po prostu brzydka. No dobrze, jest tak szkaradna, że można
    było nią straszyć dzieci.
    Ze względu na swój straszny wygląd, samochód nie zdobył zbytniego uznania w
    oczach potencjalnych klientów. Nawet najlepszy dział marketingu nie mógłby
    sprzedać przecież samochodu, który przypomina pudełko złożone z dwóch aut.

    http://autokult.pl/16976,top-10-najbrzydsze-samochod
    y-swiata
    http://www.autocentrum.pl/fiat/multipla/

  • 14. Data: 2017-01-01 15:16:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-01-01 o 13:47, Pete pisze:

    > To samo dotyczy kratki betonowej.

    Przestanie być betonowa?

  • 15. Data: 2017-01-01 16:16:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    moze nie dozyc wymiany cegly. W Lodzi jest kilka ulic w ktorych za nawierzchnie robi
    czerwona cegla. Tak ze sto lat ma ta nawierzchnia. Autobusy tam jezdza, ciezarowki.

  • 16. Data: 2017-01-01 16:51:21
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    > moze nie dozyc wymiany cegly. W Lodzi jest kilka ulic w ktorych za nawierzchnie
    robi czerwona cegla. Tak ze sto lat ma ta nawierzchnia. Autobusy tam jezdza,
    ciezarowki.
    Mam jeszcze trochę cegły rocznik 1905.Ta w murze jeszcze 200 lat wytrzyma.
    Ta luzem- no nie wiem, szybko pękają.Fakt- obecne w tych samych warunkach ćwierć
    tego nie wytrzymają .Ale sporo dróg między Łodzią a Warszawą robiono z
    klinkieru.Wygląda podobnie, kilka mam jeszcze "na pamiątkę".
    Tyle, że śliskie toto było...
    Pozdro.abomito

  • 17. Data: 2017-01-01 17:00:48
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Fiat Multipla - brzydkie kaczątko!
    > Multipla jest po prostu brzydka. No dobrze, jest tak szkaradna, że można
    > było nią straszyć dzieci.

    Po pierwsze; ta obecna nie jest zła- ta pierwsza była gorsza.
    Po drugie: w srodku tego nie widać,bardzo fajnie sie jeżdzi.
    Tyle, że szeroka.Po cholerę mi cała rodzina ma siedzieć na przednim siedzeniu!
    Pozdro.abomito

  • 18. Data: 2017-01-01 18:04:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-01 o 15:16, nadir pisze:

    > Przestanie być betonowa?

    też :P

    --
    Pete

  • 19. Data: 2017-01-01 20:02:53
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    abomito wrote:

> [...]
    > Po drugie: w srodku tego nie widać,bardzo fajnie sie jeżdzi.
    > Tyle, że szeroka.Po cholerę mi cała rodzina ma siedzieć na przednim

    Nowa Multipla jest niewiele ładniejsza. Problem w tym, że swoją szpetność
    próbuje ukryć między niby nowoczesnymi liniami. To ja już wolałem tamten
    poprzedni, prawdziwy koszmarek.

  • 20. Data: 2017-01-01 20:55:37
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Nowa Multipla jest niewiele ładniejsza. Problem w tym, że swoją szpetność
    > próbuje ukryć między niby nowoczesnymi liniami. To ja już wolałem tamten
    > poprzedni, prawdziwy koszmarek.

    Ale mówimy o tej samej, z końca lat 60-tych?
    "Nową" sąsiad ma, jeżdzi jak samochodem...
    Tanio kupił,więc nie musi za bardzo szanować, części tanie...
    A wygląd - to jak z żoną: jak ładna, to się obcy kręcą.Ważne, żeby gospodarna była...