  • 11. Data: 2019-04-23 14:02:04
    Temat: Re: ! uwaga na umowy z PGE, jeden podpis "umowy na elektryka" kosztuje 180zł
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2019 11:49:42 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Przede wszystkim widzę różnicę między "zarabianiem" a "naciąganiem".

    Te prywatne, typowo kapitalistyczne firmy nie naciągają?

  • 12. Data: 2019-04-23 14:16:58
    Od: quent <x...@x...com>

    On 23.04.2019 14:02, Kris wrote:
    > Te prywatne, typowo kapitalistyczne firmy nie naciągają?

    Takich typowych kapitalistycznych to nie ma ale mniejsza o to... chodzi
    o to, że o jakości usługi decyduje głównie ilość konkurencji.
    Identycznie bywało dawniej gdy TPSA nie miała konkurencji w PL - wieczny
    wkurw był wtedy na nich.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2019-04-23 14:19:03
    Od: quent <x...@x...com>

    On 23.04.2019 13:45, Budyń wrote:
    > w którym miejscu, moze niedokładnie przejrzałem, stoi ze polskie firmy bedą
    uczciwe, w przeciwienstwie zachodnich?

    Polskiej firmy??
    Chyba spółki - o to chodzi.
    Prywatny biznes, nawet polski, jest podejrzany. Musi być łapa państwowa!

    > mam niejasne wrażenie ze pomieszałes dwa kompletnie różne tematy - nacjonalizacje z
    uczciwoscią. Pytam czy celowo aby powalic "socjalistycznej" władzy?

    Nie wiem skąd to wrażenie. Cytowałem po prostu to co słyszę w dyskusjach
    róznych.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2019-04-23 15:16:49
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2019 14:19:04 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    uczciwe, w przeciwienstwie zachodnich?

    > Polskiej firmy??
    > Chyba spółki - o to chodzi.
    > Prywatny biznes, nawet polski, jest podejrzany. Musi być łapa państwowa!

    dobra, poddaje się, albo jestem niewyspany albo co ale zgubilem sie w tej
    argumentacji/celu tej dyskusji.

    b.

  • 15. Data: 2019-04-23 16:38:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-04-23 o 14:16, quent pisze:

    > Identycznie bywało dawniej gdy TPSA nie miała konkurencji w PL -
    > wieczny wkurw był wtedy na nich.

    Ale wkurw był na jakość usług czy na naciąganie w umowach, że o
    okradaniu już nie wspomnę? Bo że jakość bywała różna w różnych
    miejscach, to jedno. Ale mam jeszcze egzemplarz mojej umowy z TPSA, z
    roku gdzieś 1999 i raz, że ona cała mieści się na kartce A4, ma jakieś 8
    paragrafów a napisana jest czcionką 12/14pkt. Nie ma w niej żadnych
    ukrytych regulaminów czy "promocji", a jedyny przywołany, zewnętrzny
    akt, to Kodeks Cywilny.

  • 16. Data: 2019-04-23 16:53:37
    Od: s...@e...info

    LOL wkurw był na to że płaciłeś jak za zboże za coś co działało albo i nie a jak
    reklamowales to spuszczali Cię na drzewo.
    Dzisiejsze drobne druki to przy tamtych czasach igraszki.

  • 17. Data: 2019-04-23 18:27:59
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-04-23 o 16:53, s...@e...info pisze:
    > LOL wkurw był na to że płaciłeś jak za zboże za coś co działało albo
    > i nie a jak reklamowales to spuszczali Cię na drzewo. Dzisiejsze
    > drobne druki to przy tamtych czasach igraszki.

    Cena to jedno, a działanie to drugie. Mnie tam wszystko co miało
    działać, to działało, rodzinie i znajomym też. Raz zdarzyło mi się coś
    reklamować i żadnego wkurwu przy tym nie było.
    Dzisiejsze biura obsługi przy tamtejszych, to dopiero choojnia.

  • 18. Data: 2019-04-23 20:21:47
    Od: s...@e...info

    Bardzo ciekawe jest to o czym piszesz.
    Choć, nie jest to takie też rzadkie... Ogólna tęsknota za tamtymi czasami.

  • 19. Data: 2019-04-23 21:28:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-04-23 o 20:21, s...@e...info pisze:
    > Bardzo ciekawe jest to o czym piszesz.
    > Choć, nie jest to takie też rzadkie... Ogólna tęsknota za tamtymi czasami.

    Tęsknisz za czymś?