  • 11. Data: 2014-05-06 13:58:54
    Temat: Re: wentylacja
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 11:08:22 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > No to masz lepszy serwer? atman moje sieci nie obsługuje,
    > neostradę mogę tylko czytać. Co proponujesz?

    Przerzuc sie na google groups - sa naprawde wygodne :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2014-05-06 14:20:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    eternal-september.org

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-05-06 15:13:40
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 06.05.2014 o 13:58 Adam <a...@g...com> pisze:

    > Przerzuc sie na google groups - sa naprawde wygodne :-)
    Nie obsługują czytnika a ze strony źle mi się czyta grupy.
    Za duży chaos panuje na stronie no i nie mogę skonfigurować ich po swojemu.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 14. Data: 2014-05-06 15:15:06
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 06.05.2014 o 14:20 masti <g...@t...hell> pisze:

    > eternal-september.org
    Ich próbowałem ale jakoś z operą nie chciał chodzić, nie mogłem się
    zalogować jak pamiętam.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 15. Data: 2014-05-06 15:20:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 15:13:40 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > Nie obsługują czytnika a ze strony źle mi się czyta grupy.
    > Za duży chaos panuje na stronie no i nie mogę skonfigurować ich po swojemu.

    Wlasnie jest elegancko - wszystko wycina co trzeba, po wejsciu w temat
    pokazuje tylko nowe / nieprzeczytane wiadomosci. Mimo ze ja tez wiele lat
    czytalem usenet na standardowych czytnikach to grupy googlowe sa swietne
    i latwo sie do nich przyzwyczaic :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2014-05-06 15:22:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 13:58:54 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Przerzuc sie na google groups - sa naprawde wygodne :-)
    Zaraz Tobie Lawa nawciska a może i prokuratorem czy inna policją postraszy;)

  • 17. Data: 2014-05-06 15:27:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 15:13:40 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:
    > Nie obsługują czytnika a ze strony źle mi się czyta grupy.
    >
    > Za duży chaos panuje na stronie no i nie mogę skonfigurować ich po swojemu.
    Po kilku latach używania czytnika miałem podobne odczucia ale bardzo szybko się
    przyzwyczaiłem i teraz już do czytnika bym nie wrócił.
    Jak korzysta się z kilku kompów to gogle groups najwygodniejsze, a i np. w żaden
    sposób nie są uciążliwe długaśne/ nieprzycięte cytaty Kogutka bo gogle groups ładnie
    je ukrywa.

  • 18. Data: 2014-05-06 15:32:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-06 15:27, Kris pisze:

> [...]
    sposób nie są uciążliwe długaśne/ nieprzycięte cytaty Kogutka bo gogle groups ładnie

    Google nie nadaje się z 2 powodów:
    1. Nie umie rozpoznać kodowania.
    2. Nie można skonfigurować adresu email w nagłówkach - więc do używania
    grup trzeba mieć osobne konto googlowe.

    --
    Pete

  • 19. Data: 2014-05-06 15:34:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 04:58:54 -0700 osobnik zwany Adam napisał:

    > Przerzuc sie na google groups - sa naprawde wygodne :-) pozdr.

    wyłącznie dla kogoś kto lubi webowe forumy

  • 20. Data: 2014-05-06 15:46:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 15:32:07 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Google nie nadaje si� z 2 powod�w:
    > 1. Nie umie rozpoznaďż˝ kodowania.

    Czasami kszaczy to fakt.
    > 2. Nie mo�na skonfigurowa� adresu email w nag��wkach - wi�c do
    >u�ywania grup trzeba mie� osobne konto googlowe.
    Do którego założenia możesz użyć własnego adresu email.