  • 1. Data: 2009-10-11 22:14:26
    Temat: zabudowa poddasza
    Od: "ribr" <r...@p...onet.pl>

    Czy łącznik krzyżowy przykręca sie do profilu glownego pchelkami czy nie przy
    ruszcie krzyzowym? ewentualnie jak sie kasuje luzy?

    Jezeli dwa skosy lacza sie u gory to jak sie to wykonuje , jest jakis profil?

    jest multum poradnikow ale tych szczegolow brak

    z gory dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2009-10-12 10:56:37
    Temat: Re: zabudowa poddasza
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "ribr" <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy łącznik krzyżowy przykręca sie do profilu glownego pchelkami czy nie
    > przy
    > ruszcie krzyzowym? ewentualnie jak sie kasuje luzy?

    Ja kręciłem pchełkami tylko te łączniki, których przesunięcie powodowałoby
    wypadnięcie jakiegoś elementu. pozostałe mają luz.

    > Jezeli dwa skosy lacza sie u gory to jak sie to wykonuje , jest jakis
    > profil?

    ja dałem UD30, profil jest potrzebny tylko by płyty ze sobą połączyć, nie
    jest to element konstrukcji.

    --
    Bartek