  • 11. Data: 2017-11-20 16:28:41
    Temat: Re: zakup budynku w trakcie budowy?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 19.11.2017 10:49, Budyń wrote:
    > Ostatnio podobno był kominiarz by odbiór robić i nie znalazł na dachu otworów
    komina, komin był, ale zaślepiony :)

    U mnie kominiarz sprawdzał tylko czy mam dla niego wynagrodzenie i nawet
    się nie pojawił. Kazał przyjachać.

    > Bierz dobrego fachowca, a wlasciwie kilku od branż niech ci zrobią taki niby-audyt.

    Szkoda, że razem nie możemy tam pójść :-)

  • 12. Data: 2017-11-20 16:29:27
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 19.11.2017 13:12, Kris wrote:

    > Kiki wystarczy

    Razem byśmy poszli nie ? :-) Gdyby było wszystko w jednym mieście :-)

  • 13. Data: 2017-11-20 16:30:17
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 20.11.2017 12:35, m4rkiz wrote:

    > tak zrobie, pierwszy stwierdzil ze jego zdaniem jest ok, ale przepuszcze
    > to jeszcze przez kolejnych zeby ewentualnej roboty nie zaczynali od
    > "panie, kto panu to tak..." ;)

    Dawaj foty najpierw, ale nie jakieś gówna tylko w pełnej rozdzielczości
    i wystaw gdzieś.

  • 14. Data: 2017-11-20 17:45:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 listopada 2017 13:12:51 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Kiki wystarczy

    Kiki to nie audytor! Kiki to LIKWIDATOR :D
    Zlikwidowałby zawsze i wszystko - od budynku przez wykonawców do zaorania
    ziemi (i stwierdzenia, że pewnie na torfowisku budowałeś ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2017-11-20 18:30:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 listopada 2017 17:45:28 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Kiki to nie audytor! Kiki to LIKWIDATOR :D
    > Zlikwidowałby zawsze i wszystko - od budynku przez wykonawców do zaorania
    > ziemi (i stwierdzenia, że pewnie na torfowisku budowałeś ;)

    ale jego opinia przy negocjacji ceny bylaby cenna :P

    b.

  • 16. Data: 2017-11-21 03:09:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie popadaj w samozadowolenie. Swiat jest tak zbudowany ze zawsze bycie na wozie jest
    zarezerwowane dla garstki ludzi. Ty do nich raczej sie nie zaliczasz i moze sie
    okazac ze bedziesz musial sprzedac dom, z naciskiem na musial. I kazdy potencjalny
    klient przyjdzie z ekspertem ktory okresli wartosc na poziomie 1/3 oczekiwanej przez
    Ciebie kwoty.

  • 17. Data: 2017-11-21 07:27:57
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 listopada 2017 03:09:47 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    klient przyjdzie z ekspertem ktory okresli wartosc na poziomie 1/3 oczekiwanej przez

    kogut - a do kogoś ty to napisał?

    b.

  • 18. Data: 2017-11-21 08:57:36
    Od: k...@g...com

    > Kiki wystarczy

    Człowiek, któremu spieprzyli w czasie budowy każdy możliwy element?
    Faktycznie dobry wybór.

  • 19. Data: 2017-11-21 10:24:12
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-11-20 o 18:30, Budyń pisze:

    > ale jego opinia przy negocjacji ceny bylaby cenna :P

    Negocjacje zazwyczaj się kończą tak, że sprzedawca proponuje jedno, Ty
    znacząco mniej, on mówi, że ni huhu, obniża o trochę i mówi, że takiego
    wała i taniej nie sprzeda. I albo się godzisz na ten skromny rabat albo
    zwykle odchodzisz z kwitkiem.
    Chyba, że znajdziesz jakiegoś naprawdę zdesperowanego sprzedawcę. Ale
    przy nieruchomościach to wątpię...

    Pzdr
    --
    /__/_* /

  • 20. Data: 2017-11-21 11:26:30
    Od: Budyń <b...@g...com>

    napisał:

> [...]
    > zwykle odchodzisz z kwitkiem.
    > Chyba, że znajdziesz jakiegoś naprawdę zdesperowanego sprzedawcę. Ale

    tyle ze jesli wiesz jak wiele jest spitolone, to bez stosownego rabatu po prostu nie
    kupujesz. Albo przynajmniej w myślach sumę na naprawy dodajesz do wartosci
    transakcji.

    b.