  • 171. Data: 2017-04-01 20:31:07
    Temat: Re: zmiana systemu ogrzewania
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-01 o 11:44, Lisciasty pisze:
    > Podajesz błędne dane początkowe, a potem każesz mi wyobrażać :/
    >
    > L.

    Błędne to Ty sobie stwarzasz wyobrażenia.

    Nic Ci nie dało do myślenia, że zakład był kilkaset metrów od mojego
    miejsca zamieszkania, a ja pół kilometra szedłem pieszo na tramwaj, żeby
    dojechać do pracy?

  • 172. Data: 2017-04-01 20:32:27
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 1 kwietnia 2017 13:47:19 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Już na końcu języka miałem pytanie o odchylenie standardowe i ogólnie
    > o rozkład tej zmiennej. Bo z pewnością było to gruntownie przebadane.

    Odchylam się dosyć standardowo, do przodu rzekłbym, żeby człapać naprzód.
    Nie rozkładam się po drodze bo mi się spieszy, a co do gruntu to nie
    badam, jeno stąpam po nim. Ale nie wiem w zasadzie o co koledze
    się rozchodzi :]

    L.

  • 173. Data: 2017-04-01 20:35:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 1 kwietnia 2017 20:31:17 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Nic Ci nie dało do myślenia, że zakład był kilkaset metrów od mojego
    > miejsca zamieszkania, a ja pół kilometra szedłem pieszo na tramwaj, żeby
    > dojechać do pracy?

    Myślę, więc jestem. Ja bym szedł na skróty, przez płot a potem
    hulajnogą zapychał do kanciapy. Wyszłoby szybciej niż kolebanie
    się tramwajem :]

    L.

  • 174. Data: 2017-04-02 23:23:51
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-01 o 20:32, Lisciasty pisze:

    > Odchylam się dosyć standardowo, do przodu rzekłbym, żeby człapać naprzód.

    A pozycja powinna byc zrownowazona, gdyz zbyt duze obciazenie dziobow
    nie jest prawidlowe.

    > Nie rozkładam się po drodze bo mi się spieszy, a co do gruntu to nie
    > badam, jeno stąpam po nim. Ale nie wiem w zasadzie o co koledze
    > się rozchodzi :]

    Generalnie o 20 i 3. :-)

    Pozdro.. TK

  • 175. Data: 2017-04-02 23:29:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-01 o 20:35, Lisciasty pisze:

    > Myślę, więc jestem. Ja bym szedł na skróty, przez płot a potem
    > hulajnogą zapychał do kanciapy. Wyszłoby szybciej niż kolebanie
    > się tramwajem :]

    Dzisiaj ogladalem deskorolki dla mlodego. Nie wiedzialem, ze obecnie sa
    takie wyrabiste. Normalnie gdyby mi sie chcialo to za tym plotem sam bym
    do kanciapy jezdzil.

    Pozdro.. TK

  • 176. Data: 2017-04-03 11:37:57
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 2 kwietnia 2017 23:29:10 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Dzisiaj ogladalem deskorolki dla mlodego. Nie wiedzialem, ze obecnie sa
    > takie wyrabiste. Normalnie gdyby mi sie chcialo to za tym plotem sam bym
    > do kanciapy jezdzil.

    Deskorolki jak deskorolki, ja od lat pomykam na czymś takim:

    http://www.blauwerk.com/english/micro.htm

    Jak się dobrze zaprzeć to 25 km/h da się cisnąć, rewelka ;)

    L.

  • 177. Data: 2017-04-03 15:54:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-03 o 11:37, Lisciasty pisze:

    > Deskorolki jak deskorolki, ja od lat pomykam na czymś takim:
    >
    > http://www.blauwerk.com/english/micro.htm
    >
    > Jak się dobrze zaprzeć to 25 km/h da się cisnąć, rewelka ;)

    Mamy takie cus. Jak jest miejsce jezdzi z nami na wakacje. :-)

    Pozdro.. TK

  • 178. Data: 2017-04-03 15:58:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-03 o 15:54, Maniek4 pisze:

> [...]

    A swoja droga to mialem przyjemnosc na czyms takim z silnikiem
    elektrycznym, ale nie jakims pierdzielu chinskim. Nawet nie wiem ile to
    dopieprzalo, ale zabawka fajna.

    Pozdro.. TK