  • 11. Data: 2021-06-09 15:10:33
    Temat: Re: Fotowoltaiki ciag dalszy
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-06-09 o 14:14, KIKI pisze:
> [...]
    ania-prosumentow-gorsze-o-1000-zl-rocznie/

    > Hahaha cały czas to mówiłem, że prosumenci to ciężar i zaraz to jakoś
    > rozwiążą :-)
    > A ci co już mają dostaną pewnie dodatkowy podatek :-)

    No nie wiem z czego się cieszysz, że dodatkowy podatek zapłacisz?

    --
    Janusz

  • 12. Data: 2021-06-09 19:03:39
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 09.06.2021 15:10, Janusz wrote:

    ania-prosumentow-gorsze-o-1000-zl-rocznie/

    > No nie wiem z czego się cieszysz, że dodatkowy podatek zapłacisz?

    Ja się nie cieszę, to jest śmiech przez łzy :-)

    Nowym prosumentom już w ogóle nie będzie się to opłacało. Zyskają tyle
    co zużyją w dzień jak świeci słońce, a jak zajdzie to kupno prądu.

  • 13. Data: 2021-06-09 19:18:05
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    https://www.gramwzielone.pl/energia-sloneczna/105607
    /pge-system-opustow-niekorzystny-dla-sprzedawcow-ene
    rgii

    Będzie jazda :-)

  • 14. Data: 2021-06-09 19:34:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 9 czerwca 2021 o 15:10:37 UTC+2 Janusz napisał(a):
    ania-prosumentow-gorsze-o-1000-zl-rocznie/

    > No nie wiem z czego się cieszysz, że dodatkowy podatek zapłacisz?
    >
    > --
    > Janusz
    Niewątpliwie ci co mają już fotowoltaike dostaną po dupie. Ale tylko trochę.
    Większość nie ma fotowoltaiki. Nie widzę potrzeby żeby ci co nie mają składali się na
    tych nielicznych co chcą za cudze pieniądze zarobić. Jakoś tych co brali, biorą będą
    brali dotacje różne taka kasa nie brzydzi a 500+, 13 i 14 emerytura kością w gardłach
    im stała.

  • 15. Data: 2021-06-09 19:37:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 9 czerwca 2021 o 19:03:24 UTC+2 KIKI napisał(a):

> [...]
    >
    > Nowym prosumentom już w ogóle nie będzie się to opłacało. Zyskają tyle
    > co zużyją w dzień jak świeci słońce, a jak zajdzie to kupno prądu.
    Nie do końca będą w plecy. Latem wcale nie jest małe zużycie prądu. Dużo idzie na
    grzanie wody a jeszcze więcej na klimatyzację.

  • 16. Data: 2021-06-09 19:50:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 9 czerwca 2021 o 19:17:48 UTC+2 KIKI napisał(a):
    > https://www.gramwzielone.pl/energia-sloneczna/105607
    /pge-system-opustow-niekorzystny-dla-sprzedawcow-ene
    rgii

    > Będzie jazda :-)
    Jaka jazda? Żeby była jazda to obywatele i obywatelki muszą mieć jaja. Oczami
    wyobraźni widzę stutysięczne demonstracje w większych miastach i proporcjonalnie
    mniejsze w mniejszych. Poprzewracane słupy energetyczne, rozbijane młotkami liczniki
    pradu. Co najwyżej i to też nie wszyscy co mają fotowoltaike nie będą głosowali na
    PiS. Ale nie słuchali prezesa. Tego prezesa. Powiedzial że ma wywalone na bogatych bo
    wyborcy PiSu to ludzie niezamożni. I że teraz ludzie niezamożni będą beneficjentami
    przemian. Jeden z senatorów twierdzi że może się założyć że w tej kadencji zostanie
    wprowadzony podatek katastralny od drugiego i następnych mieszkań. Liści z parku bym
    nie postawił że nie będzie wprowadzony.