  • 161. Data: 2023-03-29 06:19:19
    Temat: Re: Instalacja P.C.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-03-2023 o 13:26, Janusz pisze:

    > Ale ja o tym doskonale wiem, co niczego nie zmienia bo koszt opłat
    > stałych musisz ponieść.

    Czyli jakbyś gdzieś wyjechał po 1 dniu to byś bredził, że gaz kosztował
    300 zł/1m3?

  • 162. Data: 2023-03-29 07:15:58
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 28.03.2023 19:13, Janusz wrote:
    > Acha, użyczenie zbiornika to za darmo?

    Jeżeli kupisz, to nie będzie to opłata stała tylko jednorazowa. Chyba że
    weźmiesz na kredyt...

    Ale nie taki był punkt mojego posta.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 163. Data: 2023-03-29 08:31:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-03-29 o 06:19, Cavallino pisze:

    > Czyli jakbyś gdzieś wyjechał po 1 dniu to byś bredził, że gaz kosztował
    > 300 zł/1m3?

    Sam bredzisz, piszę o normalnym uzytkowaniu.

    --
    Janusz

  • 164. Data: 2023-03-29 09:35:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2023 o 08:31, Janusz pisze:

    > Sam bredzisz, piszę o normalnym uzytkowaniu.

    Normalna to jest umiejętność podziału na koszty stałe i zmienne.
    Jak to dla kogoś za trudne, więc wrzuca wszystko do jednego worka i do
    tego wyciąga z tego jakiekolwiek wnioski, to nie ma to z normalnością
    nic wspólnego.

  • 165. Data: 2023-03-30 22:11:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 27.03.2023 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > No własnie sie zastanawiałem co miałes na mysli.
    > Tez mam obawy ze niedułgo gaz znów mocno podrozeje, dlatego w zeszłym
    > roku przeszedłem na grzanie pradem.

    Cena gazu na giełdzie wróciła już do poziomów sprzed wojny. Raczej
    będzie powrót do cen z 2020r.
    Albo i niżej...

    --
    Pete

  • 166. Data: 2023-03-31 07:51:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-03-2023 o 22:11, Pete pisze:

    > Cena gazu na giełdzie wróciła już do poziomów sprzed wojny. Raczej
    > będzie powrót do cen z 2020r.
    > Albo i niżej...

    Ale to PGING musi to zainicjować.
    A jak tego nie zrobi i będzie kasował tyle ile ma w zatwierdzonej taryfie?

  • 167. Data: 2023-03-31 07:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Cena gazu na giełdzie wróciła już do poziomów sprzed wojny. Raczej
    > będzie powrót do cen z 2020r.
    > Albo i niżej...

    Chciałbym.
    A tymczasem zobacz ile NADAL płacą przedsiebiorcy.
    A ludzie sie zastanawiaja skąd inflacja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 168. Data: 2023-03-31 09:40:19
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 31.03.2023 o 07:51, Cavallino pisze:

    > Ale to PGING musi to zainicjować.

    UOKiK go przymusi.
    I rząd, bo musi zwracać różnicę pomiędzy taryfą zamrożoną a taryfą z
    cennika.

    > A jak tego nie zrobi i będzie kasował tyle ile ma w zatwierdzonej taryfie?

    Zakład?

    --
    Pete

  • 169. Data: 2023-03-31 09:41:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-03-2023 o 09:40, Pete pisze:

    > UOKiK go przymusi.

    Ten pisowski?

    > I rząd, bo musi zwracać różnicę pomiędzy taryfą zamrożoną a taryfą z
    > cennika.

    Już by go przymusił gdyby chciał.
    Taryfy dla biznesu już są 2 krotnie niższe.

  • 170. Data: 2023-03-31 09:41:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 31.03.2023 o 07:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Chciałbym.
    > A tymczasem zobacz ile NADAL płacą przedsiebiorcy.
    > A ludzie sie zastanawiaja skąd inflacja...

    Powoli powoli.
    "18 sty 2023 ? PGNiG Obrót Detaliczny obniża cenę gazu dla małych i
    średnich firm, które rozliczają się w oparciu o cennik "Gaz dla
    Biznesu". Obniżka wynosi 150 złotych za megawatogodzinę (MWh)"

    --
    Pete