  • 171. Data: 2023-03-31 09:44:31
    Temat: Re: Instalacja P.C.
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 31.03.2023 o 09:41, Cavallino pisze:

    > Ten pisowski?

    Jaha.

    > Już by go przymusił gdyby chciał.
    > Taryfy dla biznesu już są 2 krotnie niższe.

    Pamiętaj, że dla odbiorców chronionych jest jeszcze URE po drodze.

    --
    Pete

  • 172. Data: 2023-03-31 10:08:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-03-2023 o 09:44, Pete pisze:

    > Jaha.

    > Pamiętaj, że dla odbiorców chronionych jest jeszcze URE po drodze.

    Pamiętam.
    Ale jeśli faktycznie państwo OBECNIE dopłaca cokolwiek pgnig do tych
    taryf dla gospodarstw domowych, to obecna bezczynność w/w nadaje się pod
    trybunał stanu.

  • 173. Data: 2023-03-31 11:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Pete n...@n...com ...

    > Powoli powoli.
    > "18 sty 2023 · PGNiG Obrót Detaliczny obniża cenę gazu dla małych i
    > średnich firm, które rozliczają się w oparciu o cennik "Gaz dla
    > Biznesu". Obniżka wynosi 150 złotych za megawatogodzinę (MWh)"

    Czyli ile płacą?

    Kto pamieta ile gaz kosztował 2 lata temu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 174. Data: 2023-03-31 17:33:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 31.03.2023 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Czyli ile płacą?
    >
    > Kto pamieta ile gaz kosztował 2 lata temu?

    A to google wyłączyli w Poznaniu? :P

    --
    Pete

  • 175. Data: 2023-03-31 17:39:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 31.03.2023 o 10:08, Cavallino pisze:

    > Pamiętam.
    > Ale jeśli faktycznie państwo OBECNIE dopłaca cokolwiek pgnig do tych
    > taryf dla gospodarstw domowych, to obecna bezczynność w/w nadaje się pod
    > trybunał stanu.

    Art. 4. 1. Podmiotowi uprawnionemu przysługuje rekompensata z tytułu
    stosowania ceny maksymalnej paliw gazowych lub stawek opłat za
    świadczenie usług
    dystrybucji paliw gazowych, za każdy miesiąc kalendarzowy.
    2. Podmiotowi uprawnionemu, stosującemu cenę maksymalną paliw gazowych,
    przysługuje rekompensata, ustalana zgodnie ze wzorem:
    R = ?(Ipz * (Cpt - Cpm)) ,
    gdzie poszczególne symbole oznaczają:
    R - kwotę rekompensaty (zł),
    Ipz - ilość paliw gazowych dostarczonych lub prognozowanych do
    dostarczenia w danym miesiącu kalendarzowym stosowania ceny
    maksymalnej paliw gazowych do odbiorców uprawnionych, w danej
    grupie taryfowej (MWh),
    Cpt - cenę paliwa gazowego dla danej grupy taryfowej wynikającą z taryfy
    (zł/MWh),
    Cpm - cenę maksymalną paliw gazowych (zł/MWh).

    --
    Pete

  • 176. Data: 2023-03-31 20:53:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 31 marca 2023 o 11:59:49 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > ?
    >
    > Kto pamieta ile gaz kosztował 2 lata temu?

    7.07 - 03.09 '21 655kWh, 177,78zł=3,07zł/m3
    27gr/kWh(małe zużycie duży udział kosztów stałych)
    3.09 - 10.11 2213kWh, 459,21zł = 2,34zł
    21gr/kWh
    10.11-25.01.2022 8729kWh, 1831,79=2,37zł
    21gr/kWh
    Ostatnia faktura z przełomu 2022/2023- 30gr/kwh