eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni C w

  • 21. Data: 2023-05-28 13:35:45
    Temat: Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    dn. 28.05.2023 o 12:37, Cavallino napisał:
    > Tyle, że obie tezy które raczyłeś wcześniej wygłosić, były zupełnie
    > inne.

    Po prostu ich nie zrozumiałeś. Żaden wstyd, każdemu się to czasem
    zdarza. Nie bój się zacytować tego, czego nie rozumiesz. Chętnie
    wyjaśnię.

    Mateusz

  • 22. Data: 2023-05-28 14:33:10
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    dn. 28.05.2023 o 12:24, FEniks napisał:

    > Zatem czynników jest znacznie więcej. Tym bardziej nie widzę
    > uzasadnienia, by się męczyć wśród nieskoszonych trawników.

    To naturalne, że dążymy do łatwości, wygody i doraźnej przyjemności. Na
    tym w końcu opiera się nasza cywilizacja.

    Nie mam jednak przekonania, czy wysterylizowanie otoczenia dlatego, że
    część populacji ulega upośledzeniu cywilizacyjnemu jest słusznym
    krokiem w dalszej perspektywie. Mam pewne obawy, że taką stopniową
    degeneracją dojdziemy do tego, że wyjście na zewnątrz będzie wymagało
    założenia skadandra. Jak na jakieś obcej planecie.

    O, skoro mowa o zakładaniu skafandra i alergenach - kilka fotek z
    ostatnich dni. Jak najbardziej w tematyce grupy, bo o budowaniu. :-)

    https://images91.fotosik.pl/663/5be4205695ffeafa.jpg
    https://images91.fotosik.pl/664/f2852e9e6d45f3b7.jpg
    https://images90.fotosik.pl/664/ae9033b1fb04669a.jpg
    https://images91.fotosik.pl/664/0cbddf32781bca3c.jpg
    https://images90.fotosik.pl/664/7d88bcfb701b2a24.jpg

    Mateusz

  • 23. Data: 2023-05-28 16:21:06
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Ot, wysnułem tezę wyciągniętą z kapelusza i wrzuciłem w
    > usenet, jasno przy tym zaznaczając że to teza wysoce robocza. Jak się
    > okazuje, nie była taka zupełnie nietrafiona.

    W przypadku pojawiających się "na starość" alergii, Twoja teza jest w
    zasadzie chybiona i to mocno. Alergie kiedyś, dotyczyły głównie młodych
    ludzi, którzy zyskiwali odporność i ta droga Twojego rozumowania jest
    OK. Coś się jednak zmieniło i na skutek NIE sterylności a wręcz
    odwrotnie, nasilenia zanieczyszczeń, jak również innego pokarmu,
    przetworzonego, osoby dotąd odporne zaczynają mieć alergie na różne
    okazje. To zjawisko, które kiedyś było pomijalne, jest od kilkunastu lat
    i się nasila. Może źle przeczytałeś artykuł? Sporo jednak jest innych w
    sieci,które to co napisałem, potwierdzają. Niestety nie dojdzie tutaj
    nigdy do odporności, bo czynnikiem nie jest trawa czy inne pyłki, do
    których można przywyknąć. To skutek, nie przyczyna.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 24. Data: 2023-05-29 01:20:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-28, LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > nigdy do odporności, bo czynnikiem nie jest trawa czy inne pyłki, do
    > których można przywyknąć. To skutek, nie przyczyna.

    Poza tym, czynniki środowiskowe są często trudne do ogarnięcia. Jak
    byłem młodszy, to miałem alergię na wiele rzeczy i te alergie poznikały
    jak się odchudziłem co siłą rzeczy związane było zapewne z jakimis
    czynnikami żywnościowo-metabolicznymi. Przy czym nigdy nie jadłem
    nałogowo klasycznego, smieciowego żarcia.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2023-05-29 02:56:49
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 27 May 2023 at 20:29:35 UTC+2, FEniks wrote:

    > Jako dziecko spędzałam mnóstwo czasu wśród pól ,łąk, lasów i jezior,
    > praktycznie od wiosny do jesieni, bo rodzice mieli tzw. działkę
    > rekreacyjną nad jeziorem. Nikt tam na łąkach trawy nie kosił, więc
    > raczej nie wychowywałam się w aseptycznych warunkach.
    > Ostatnio słyszałam rozmowę z jakąś p.prof. alergolog czy biolog, że
    > rośliny wraz ze wzrostem zanieczyszczenia powietrza wytwarzają ~grubszą
    > otoczkę białkową w pyłkach i to zwiększa ich alergogenność. Może coś w
    > tym jest. U mnie kłopot zaczął narastać odkąd przeprowadziłam się z
> [...]
    To jest pseudomedyczny bełkot.

    Przyczyna alergii jest zawsze hybrydowa.

    Jeden czynnik aktywuje podatnośc na alergię, a drugi czynnik ją wywołuje.

    Dokładnie tak jak było z koronawirusem.

    Osoby aktywowane pierwotnie hybrydowo, reagowały wstrząsem anafilaktycznym na
    obecnośc wirusa i szybkim zgonem.

    W literaturze opisany jest przypadek weterynarza, który zbiedniał i
    szczepi członków rodziny rzekomo szczepionka na grypę ( 100 lat temu w UK !!!)
    a w rzeczywistości szczepi członkó rodziny jadem pszczelim,
    aby po użądleniu przez pszczołę, osoby aktywowane hybrydowo
    zostały porażone wstrządem anafilaktycznym, a weterynarz zgarnął ich kasę jako
    spadkobierca

    A w przypadku traw, pyłków, mechanizm jest następujący.

    Osoby sa aktywowane detergentami, których pralki nie wypłulują w 100%
    a te detergenty obecne na odzieży sa światłoczułe i reagują pod wpływem
    promieniowania słonecznego i sie rozkładają i uwalniają np. drazniący chlor

    Chlor drazni płuca, drazni skórę, a obecny jest też w wodzie pitnej

    A sama alergię nie wywołują pyłki traw, tylko samo koszenie trawy przed pyłkowaniem.

    Rośliny p;rzed kwitnieniem wprowadzają do częsci kwiatowej środki ochronne,
    toksyczne, które je chronią
    przed spożyciem przez zwierzeta, żywiące się trawą, a także wprowadzają substancje
    toksyczne, zabezpieczające przed chorobami.

    I koszenie traw obecnie to nie jest żadne koszenie znane z uprawy łaki, czyli
    koszenie na siano,
    ale jest to koszenie sieczkowane,
    czyli jedno źdźbło trawy jest przecinane wielokrotnie i na ziemi pozostaje pocieta
    sieczka.

    To wtedy sa uwalniane tony substancji toksycznych z traw, które wywołują alergię u
    osób uczulonych hybrydowo detergentami światłoczułymi, chlorem, pestycydami,
    antybiotykami

    A test pyłkowy na alergię dlatego jest pozytywny,
    gdyż osoba została uprzednio aktywowana hybrydowo
    i zareaguje alergicznie na pyłki traw jak i na samą mokrą sieczkę z pociętej trawy.

    Każdy może to sam sprawdzić na sobie.

    Na wsiach alergia na półki traw się nie pojawiała, gdyż wysoka trawa była koszona
    przez kosiarkę na siano,
    a nie na sieczkę i nie wydobywały się do powietrza tony substancji toksycznych z traw

    Niektóre rośliny chronią się i bronią, umieszczając w młodych pędach nawet kwas
    solny.

    To dlatego miejscy kosiarze trawy cięzko choruja i żyja krótko
    a rolnicy koszą trawę przez 50 lat i dłużej i nie chorują od tego.

    Kosiarka do trawy na wsi odcina źdźbła trawy w całości, gdyż ich przeznaczeniem jest
    siano na paszę i jako wyściółka.

    A trawa w miastach jest koszona na sieczkę, jako odpad do utylizacji
    i 1. źdźbło trawy jest cięte na sieczkę nawet 20 razy
    emitując 20 razy więcej substancji, które trawa umieszcza ochronnie w źdźbłach

    Czyli osoby aktywowane hybrydowo powinny unikać miejsc sieczkowania trawy w miastach,
    bo nie jest to koszenie łąki na wsi.

    Czyli bieliznę zawsze suszymy na balkonie, koszule, kurtki, wszystko co ma kontakt z
    ciałem, emituje niewypłukane detergenty,
    bo one się rozkładają pod wpływem promieniowania słonecznego UV i sa rozwiewane na
    powietrzu.

    A gdy suszone w lazience to brak zarówno UV jak i przepływu powietrza i toksyczne
    detergenty pralka pozostawia na praniu,
    bo suszenie łązienkowe tych detergentów nie usuwa.

    Alergologia nadal raczkuje co pokazał COVID-19 i stosowanie wadliwego testu PCR,
    który wykrywał i traktował fragmenty nieaktywnych koronawirusów, jako żywe, aktywne
    wirusy, mnożąc liczbę fałszywie pozytywnych pacjentów x 100

    Wynalazca testu PCR dostał za niego Nagrodę Nobla ale zakazał jego komercjalizacji, z
    uwagi na wadliwośc, ale zmarł rok przed pojawieniem się COVID-19
    i test PCR zostal skomercjalizowany i sprzedany w miliardach pakietów.

  • 26. Data: 2023-05-29 11:53:47
    Od: FEniks <x...@p...fm>

> [...]
    > degeneracją dojdziemy do tego, że wyjście na zewnątrz będzie wymagało
    > założenia skadandra. Jak na jakieś obcej planecie.

    Ciągle odpowiadasz tak, jakby oczywistą i jedyną przyczyną alergii było
    koszenie tych cholernych trawników. A tak nie jest.
    Podążając Twoim tokiem rozumowania, równie dobrze ja mogłabym wymagać od
    reszty ludzkości zaprzestania mycia rąk. To wszystko nie jest takie
    proste i zero-jedynkowe.
    Uczulonemu na sierść kota też nie powiesz "kup se pan kota, będzie lepiej".

    > O, skoro mowa o zakładaniu skafandra i alergenach - kilka fotek z
    > ostatnich dni. Jak najbardziej w tematyce grupy, bo o budowaniu. :-)

> [...]

    Cudne! Możesz podrzucić słoiczek. O dziwo - nie jestem uczulona ani na
    jad pszczoły, ani osy, ani na miód, ani na pyłek kwiatów, które też tu
    gdzieś linkowałeś z zamiarem bycia złośliwym... chyba?

    --

    Ewa

  • 27. Data: 2023-05-29 12:05:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-05-2023 o 11:53, FEniks pisze:

> [...]
    > proste i zero-jedynkowe.
    > Uczulonemu na sierść kota też nie powiesz "kup se pan kota, będzie lepiej".

    Znajoma tak zrobiła.
    Nie dość, że nie było lepiej, to dostała przez to uczulenia na inne
    alergeny, na które wcześniej uczulona nie była.

    Z trawnikami zapewne jest podobnie.
    Już nie mówiąc o tym, że nieskoszone wyglądają po prostu fatalnie.

  • 28. Data: 2023-05-29 13:11:47
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    dn. 29.05.2023 o 11:53, FEniks napisał:
    > Ciągle odpowiadasz tak, jakby oczywistą i jedyną przyczyną alergii
    > było koszenie tych cholernych trawników. A tak nie jest.

    Niezupełnie. To, że likwidacja traw może przyczynić się - w jakimś
    stopniu - do rozwoju tego alergicznego upośledzenia wśród
    społeczeństwa, to faktycznie jeden z aspektów, ale nie jedyny. I ja
    rozumiem, że czynników może być więcej, niemniej brak regularnego
    kontaktu z alergenem czy trawą najwyraźniej jest jednym z nich.

    Innym aspektem, który uważam za równie zastanawiający, jest likwidacja
    wszelkiego życia tylko dlatego, że części społeczeństwa nie odpowiada.

    Koszenie może wynikać z wielu pobudek, np. troska o ryzyko pożaru,
    względy estetyczne, borelioza, czy jeszcze co innego. Ale kosić *tylko*
    dlatego, że u części mieszczaństwa wystąpiło upośledzenie układu
    odpornościowego, m.in. z racji braku kontaktu z naturą? To wydaje mi
    się nieco przesadne.

    > Uczulonemu na sierść kota też nie powiesz "kup se pan kota, będzie
    > lepiej".

    Oczywiście, jednak gdyby ten ktoś nocami łapał i dusił wszystkie
    okoliczne koty tłumacząc się tylko tym, że jest uczulony, to też
    stwierdziłbym, że być może troszeczkę przesadza.

    > Cudne! Możesz podrzucić słoiczek.

    Tutaj również nastąpiło pewne niezrozumienie, bo tu absolutnie nie
    chodzi o miód. Przedstawione zdjęcia pokazują gospodarkę snozową na
    ulach bezramkowych, przez mainstream pszczelarzy uważanych za archaizm
    i najgorsze dziadostwo. To coś więcej, niż miód - pewna idea.

    Zamieszczając zdjęcia po cichu łudziłem się, że ktoś podchwyci temat,
    ale czytelnicy tej grupy najwyraźniej nie są "moim" targetem. :)

    > O dziwo - nie jestem uczulona ani na jad pszczoły, ani osy, ani na
    > miód, ani na pyłek kwiatów

    Ty nie, ale przecież ktoś inny może być na to wszystko uczulony. Czy
    nie byłoby zatem rozsądniej wytępić pszczoły, wykosić wszelkie kwiaty,
    ściąć drzewa i na ich miejsce wylać elegancką, sterylną posadzkę?
    Tylko, czy to rozwiąże problem...? Bo sądząc po artykule który pomocnie
    podrzucił Mr Bluzg, to nasz układ odpornościowy nie lubi się nudzić, i
    w takich warunkach znajdzie sobie inne uprzykrzające nam życie zajęcia.
    Może uczulenie na beton? Albo na płyty KG? Kto wie.

    > które też tu gdzieś linkowałeś z zamiarem bycia złośliwym... chyba?

    Żadna złośliwość. Co do zasady staram się unikać wszelkich złośliwości,
    chyba że w oczywistym odwecie lub żartem.

    Mateusz

  • 29. Data: 2023-06-03 02:29:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    29 maja Pan Mateusz Viste napisał:

> [...]
    >
    > Zamieszczając zdjęcia po cichu łudziłem się, że ktoś podchwyci temat,
    > ale czytelnicy tej grupy najwyraźniej nie są "moim" targetem. :)

    Oj tam, oj tam. Na swoje usprawiedliwienie mogę napisać, że akurat
    29 maja przebywałem w Masywie Centralnym i nie w głowie mi było bycie
    jakimś tergetem. A że nocowałem jakieś czterdzieści kilometrów od tych
    pszczółek, w domostwie wypisz wymaluj jak z publikowanych tu opisów, mogę
    zaświadzczyć o ich prawdziwości. Faktycznie, wszyscy mają tam naksładany
    stosik drewienek do ogrzewania, rzeczywiście hajcują tym na kominku w
    salonie, zaiste nie miałem w sypialni żadniego paleniska (na szczęscie w
    maju to bez różnicy). A ludzie i tak na ogół zadowoleni, na mikrourażonych
    nie wyglądają. Moje poświadczenia pewnie psu na budę -- ja też dorobiłem
    się wśród czytelników opinii równie złośliwego manipulanta, któremu nie
    warto wierzyć w nic.

    > Może uczulenie na beton? Albo na płyty KG? Kto wie.

    Zawsze się znajdą tacy, co wiedzą:

    https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/w-jaki-sposob-
    wyleczyc-krosty-spowodowane-praca-przy-betonie

    --
    Jarek

  • 30. Data: 2023-06-03 13:32:17
    Temat: Re: Koszenie traw w miastach (...)
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    dn. 03.06.2023 o 02:29, Jarosław Sokołowski napisał:
    > Oj tam, oj tam. Na swoje usprawiedliwienie mogę napisać, że akurat
    > 29 maja przebywałem w Masywie Centralnym

    Zaczynałem się nieco martwić, czy starszego kolegę jakiś życiowy
    makrouraz nie dopadł. Cieszę się, że obawy okazały się płonne.

    W Limuzynie siedział, a nie odezwał się?! Było na kawę wstąpić, z
    dziewczynami pogadać. Ech.

    > ja też dorobiłem się wśród czytelników opinii równie złośliwego
    > manipulanta, któremu nie warto wierzyć w nic.

    To opinia wielce krzywdząca. Myślę jednak, że poparcie znajduje tylko
    wśród grupy równie nielicznej, co osobliwej.

    Mateusz