  • 11. Data: 2016-07-12 00:03:47
    Temat: Re: Lubie was to powiem
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > W glowie masz gowno, to wiasomo od dawna. Z powodu tego gowna nie bedziesz nigdy
    opiniotworczy.

    sam stwierdziłeś, że nie jesteś wiarygodny :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2016-07-12 00:33:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To chyba nie zbieg okolicznosci ze nie tylko ja mam cie za glupiego chuja?

  • 13. Data: 2016-07-12 00:51:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > To chyba nie zbieg okolicznosci ze nie tylko ja mam cie za glupiego chuja?

    a kto jeszcze?
    dawaj linki
    PS; popraw gramatykę.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2016-07-12 08:42:22
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 23:04:42 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    >Jakby faktycznie mu sie nie podobalo to by zwrocil bo ma na to 14 dni :)

    >Zaznacze, ze z projektorem mialem stycznosc moze raz w zyciu wiec nie mam
    >zielonego pojecia jaki obraz moze wyswietlac ten jego i czy to kila mogila,
    >czy potrafi dac jakis fun. Do kina rzadko chodze i dla mnie chyba
    >wazniejsza
    >jest jakosc dzwieku niz obraz (skoro nie mam jeszcze projektora, a dobry
    >zestaw audio z subem 5.1 mam od ~12 lat ;)

    Naczy sluchasz glownie sacd 5.1 czy dvd audio?

  • 15. Data: 2016-07-12 10:24:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 08:42:33 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Naczy sluchasz glownie sacd 5.1 czy dvd audio?

    Nie interesuj sie.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2016-07-12 11:23:18
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Nie interesuj sie.

    :-DDD

  • 17. Data: 2016-07-12 11:59:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 11:23:28 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > :-DDD

    Zeby ci usmieszek z ryja zszedl - jezeli chodzi o audio to przede wszystkim
    slucham plyt w DTSie. Zdziebko nowsze filmy i seriale tez najczesciej maja
    dzwiek 5.1. Takze - spierdalaj!

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2016-07-12 12:09:42
    Od: quent <x...@x...com>

    On 11.07.2016 23:43, Zenek Kapelinder wrote:
    >hdmi pod sufit poprowadzic, tez by wypadalo zeby w scianie byly.

    Dziś już można sygnał z HDMI bezprzewodowo do projektora posłać.
    Poza tym sporo musiałbyś tego przewodu hdmi dać a na takich długościach
    to już mogą zacząć się schody z zakłóceniami.
    Dobry przewód da radę ale to z kolei sporo kosztuje, no i z przewodem
    jesteś uziemiony z miejscem, w którym stoi źródło sygnału.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2016-07-12 12:17:23
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Zeby ci usmieszek z ryja zszedl - jezeli chodzi o audio to przede wszystkim
    >slucham plyt w DTSie. Zdziebko nowsze filmy i seriale tez najczesciej maja
    >dzwiek 5.1. Takze - spierdalaj!

    Hahahahahahah, u make my day :-)

  • 20. Data: 2016-07-12 12:36:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 12:17:42 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Hahahahahahah, u make my day :-)

    Alez mi smutno, ze masz tak slabe zycie, ze post na grupie budowlanej robi ci
    dzien :D

    --
    Adam Sz.