  • 41. Data: 2020-07-01 21:39:04
    Temat: Re: Mur stoi murem
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > O jej, a nie możesz po prostu wrócić do Polski ? :-)

    O tym kiedyś.
    K.

  • 42. Data: 2020-07-01 21:39:30
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > No weź wróć tutaj :-) Gdzie się tam tułał będziesz? :-)

    Przyjadę na wakacje.
    K.

  • 43. Data: 2020-07-01 21:45:05
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Rozumiem. Wiec tym bardziej skup sie na tym aby kupic cos przyszlosciowego co cie
    nie zabije finansowo.
    > Wiesz, hiszpania zimna nie jest, grzyba tez zbytnio nie odczujesz. Jak ogarniesz
    dach to nie ugotujesz sie od razu.
    > Koszty stale beda nieduze (nie wiem jak podatki). Wiec jak kupisz byle co ale w
    sensownym miejscu to se za jakis czas postawisz dobrze i albo pomieszkasz albo
    sprzedasz i kupisz lepsze.
    > Poszukaj czegos w sensownym miejscu i negocjuj ostro zeby nie przeplacic.
    > Zbadaj co znaczy sensowne miejsce tam gdzie szukasz. Bo sensowne w polsce w uk, w
    usa i w hiszpanii bedzie pewnie sporo inne.

    Widzisz o negocjacjach to ja ci mogę powiedzieć wszystko ale w praktyce to jestem
    panikarz i stres mną szasta jak chorągiewką. Może dlatego tyle wiem o negocjacjach.
    Będę brał co dadzą bo zegar coraz szybciej pędzi. Czas nie jest stałym parametrem.
    K.

  • 44. Data: 2020-07-01 22:05:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-07-01 o 21:45, Kadar pisze:
> [...]
    > Będę brał co dadzą bo zegar coraz szybciej pędzi. Czas nie jest stałym parametrem.

    Czy tymczasowo pomysł Drzymały nie wchodzi w grę?
    Jakaś przyczepa typu całorocznego albo nawet kamper.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 45. Data: 2020-07-02 01:05:52
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Czy tymczasowo pomysł Drzymały nie wchodzi w grę?
    > Jakaś przyczepa typu całorocznego albo nawet kamper.

    Temat do przemyślenia. Pomysł co jakiś czas powraca. Tylko taką przyczepę trzeba
    wykombinować. Nigdy caravaning mnie nie pociągał i nie wiele o tym wiem. Wiem, że są
    jak maleńkie mieszkanie niby wszystko mają ale wodę muszę podłączyć, więc musi być na
    działce a to nie takie oczywiste. To samo z prądem. Jeśli nie ma sieci to szybciej
    panele jakieś wykombinuje niż prąd załatwię. No i trzeba by trochę w tym pomieszkać.
    Trochę to pojęcie od 0 do nieskończoności. Kiedyś na wakacjach mieszkałem w takiej
    przyczepie 2 tygodnie. Nie wspominam tego miło. Poza tym, że nie było tam wody i
    prądu to było brudno i śmierdziało. No nie wiem. Nowego przecież nie kupię bo to
    będzie droższe niż niejeden tutaj dom ale jest to jakaś opcja.
    K.