  • Data: 2009-03-27 23:24:54
    Temat: Re: 1 czy 3 fazy do gniazdek w łazience?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gqjik6$jdm$1@opal.futuro.pl...

    > Wydziel obwód ten na kablu 5x2.5 i daj tak:
    >
    > Różnicówkę 30mA 3fazową i za nią 3 różnicówki 1fazowe 10mA.

    Od kiedy przeczytalem o Twoim zabezpieczeniu nie ustaje w zadumie i
    zdziwieniu. Reszta grupowiczow widze, ze oslupiala bo nic nie gada. Badz tak
    dobry i oswiec szanowne grono co ma na celu takie stopniowanie zabezpieczen
    roznicowopradowych?
    Nie ukrywam ze na poczatku myslalem ze to zart, ale widze ze nie. Do dzis
    myslalem ze wiem jak dziala roznicowka i w jakim celu jest stosowana. Jednak
    po lekturze dyskusji widze, ze mam spore braki wiedzy na ten temat, a glupio
    bylo by gdybym kiedys palna cos glupiego w madrzejszym towarzystwie. A
    zatem, jezeli to nie tajemnica to prosze o wyjasnienie.

    Pozdro.. TK