    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy naprawa pralki, jest opłacalna?
    Date: Sat, 16 Mar 2024 04:14:23 -0000 (UTC)

    In pl.misc.elektronika J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale szajs :-)

    Nie znajdziesz drugiego szajsu takiego jak Ardo vel "proud to be entirely
    conceived and made in Italy". Miałem w poprzednim mieszkaniu. Pralka się
    losowo włączała i wyłączała, bo programator (którego jednym z ustawień
    było "off") był rezystancyjny i zasyfiałe styki zmieniały rezystancję.
    Programator wymieniłem, chwilę podziałał (parę miesięcy) i było to samo.

    Co do tematu, czy się opłaca, czy się nie opłaca. Jak się jest hobbystą, a
    czas ma się darmowy, to się opłaca. Ostatecznie można wywalić sterownik,
    podpiąć silnik, pompę itd. do wyłączników i zrobić pralkę sterowaną
    ręcznie :)

    > Ale jej chyba wszystko jedno w którą stronę się będzie krecic,
    > to i problem mniejszy. Byc może jest też sztuczka znana z zegarków.

    Pompie wody? Raczej nie. Kojarzę, że ona w normalnej pralce w jednym
    kierunku odpompowuje wodę, a w drugim pompuje w obiegu zamkniętym tę,
    która naleciała do bębna. Tylko nie wiem (albo nie doczytałem, albo nie
    pamiętam), jak się wybiera kierunek (jaki tam jest silnik).

    --
    Przychodzi facet do sąsiada ze skargą, że jego pies zagryzł mu króliki. A sąsiad na
    to, że króliki go prowokowały.