  • Data: 2010-02-09 00:33:12
    Temat: Re: Dla milosnikow :-)
    Od: "Tornad" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tez polimeryzowalbym, w Chinach jest scjalizma, komunizm a moze najwyzsze

    > ROTFL. Żeby pracować za 2$ miesięcznie. Też mi saksy.
    Nie 2 znacznie wiecej ale to jest podobnie jak u nas; ja zarabialem 30
    dolarow na miesiac ale o dziwo na przecietna wegetacje w zupelnosci to
    wystarczalo. A nawet na wywczasy co dwa lata moglem sobie pozwolic. Teraz
    pracuje w Hameryce zarabiam 2 tysiace i jak mi sie uda odlozyc dwie stowki na
    miesiac to wolam hurra. Mieszkanie 1000 samochod, ubezpieczenie, TV, internet,
    telefon, prad, gaz no i od czasu do czasu zjesc cos trzeba i praktycznie
    niewiele z tego zostaje. A na wywczasach nie bylem, owszem bylem nawet na
    Florydzie, tyle, ze z narzedziami...

    > Nie wiem, o czym piszesz. IPCC nie publikuje w czasopismach naukowych,
    > nie dokonuje pomiarów. Coś ci się zdrowo pomieszało.
    >
    > EOT.
    Pisze o IPCC. Wejdz na ich strone to sie dowiesz jaki jest ich status;
    organizacja nadrzedana, ktorej nie tylko zaden indywidualny naukowiec ale
    nawet grupa "podskoczyc" nie ma prawa.
    Tornad